השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

מסיבות שונות מתקיימות במקומות שונים ועבור כל אחד מהם יש צורך לבצע  השכרת שולחנות וכסאות לאירועים.

הציוד עבור האירועים

מתוך המגוון הרב של הציוד, יש אפשרות לבחור פריטים שונים שהם יהיו המתאימים ביותר לאירוע הספציפי. באופציה של השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים, ההיצע הוא הן לדגמים שונים והן לגוונים שונים ולכן אנשי המכירות של נויה השכרת ציוד לאירועים מקבלים מהמארחים את כל המידע לגבי אופיו של האירוע ולגבי האורחים שאמורים להגיע, כדי ליצור מרקם מושלם של האירוע החשוב.

אירועים אינטימיים בחצר הבית עם אמנים

אירועים אלה נפוצים מאז פרוץ מגפת הקורונה. לאירוע מסוג זה יש לבצע  השכרת כיסאות לאירועים כדי להעניק אווירה אינטימית ורגועה, במחסנים של נויה השכרת ציוד לאירועים, יש מגוון אפשרויות של שולחנות אשר יוצבו במקומות שונים בחצר עבור מנות המזון שיונחו עליהם. השולחנות קיימים בכמה צורות שונות מלבניים, עגולים ומרובעים. מסביב לשולחנות יוצבו כיסאות בכמות שנקבעה במרחקים זה מזה כך שלא תהיה צפיפות בעת הישיבה סביב השולחנות בזמן הארוחה העיקרית.

השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים כוללת גם שולחנות נמוכים וקטנים שיוצבו במרכז האירוע כדי שיונחו עליהם מטעמים שונים בזמן האירוע. המושבים המוצעים הם סוגים שונים של ספות וכורסאות בעלי רגליים מעץ או מתכת. הפופים והכורסאות מבד ראטן נעימים ואווריריים אשר יתנו לכם שלווה ורוגע  שמתאימים לכל אירוע.

אירועים בחוף הים

אירוע שמתקיים בחוף הים מצריך כסאות ושולחנות שיתאימו למקום זה, השכרת שולחנות וכיסאות לאירועים כוללת שולחנות יציבים עגולים, מלבניים וריבועיים על פי הזמנת הלקוח. כל הכיסאות הם איכותיים ויוצרו מעץ בטיב מעולה אשר יוצרו מהמפעלים המובילים בשוק, אשר מודעים לצורך באירועים ולכן התוצר המוגמר הוא מעולה. אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים מציבים במרחב את הכיסאות סביב כל אחד מהשולחנות לנוחות מקסימלית של כל המוזמנים.

אירוע בחיק הטבע ביער

אירוע ביער לחגיגות כאלו ואחרות היא הזדמנות ליצור עיצוב ייחודי כדי ליצור אוירה רומנטית ומרגשת המותאמת לאירועים זוגיים ומשפחתיים. כאשר המארחים בוחרים במקום נפלא בחיק הטבע כאשר עצים מקיפים מסביב מרגישים את הטבע מכל עבר וזה תורם רבות לאירוע המיוחד.

כדי לעזור לכם להשלים את האירוע ולחזק את האוירה המיוחדת בטבע מסביב, נציגי חברת נויה השכרת ציוד לאירועים, יתאימו שולחנות וכיסאות מיוחדים שיתאימו לנוף זה ולסוג השטח. שולחנות מרובעים בגדלים שונים אשר ניתן לחבר ביניהם וליצור שולחן אבירים ארוך בשביל כמות גדולה של חברים או משפחה שמעוניינים לשבת יחד סביבו .

אם אתם מעוניינים שנעזור לכם להרים אירוע, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם כדי לקדם את תהליך אספקת הציוד הנדרש.

אנו נשמח לסייע לכם בתכנון ובהקמה של האירוע הבא שלכם. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם כדי שהאירוע יהיה ייחודי ותואם את הציפיות שלכם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מקררים

השכרת מקררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקררים עבור אירועים בכל אירוע הן בקיץ והן בחורף יש צורך במקררים כדי לאחסן

להזמנת השירות »

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן