השכרת ציוד לבר מצווה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

בר מצווה בגיל 13 הוא אירוע מיוחד לבנים שמרגישים שהם התבגרו והם הפכו מילדים לגברים צעירים חגיגה זו מנתבת את הילד מילדות לבגרות ולאחריות.

חגיגת בר מצווה

משפחות רבות מעוניינות לחגוג את בר המצווה בהדר ובפאר להזמין את ילדי הכיתה, החברים והמשפחה לחגיגת בר המצווה ולהפיק אירוע שייזכר לעוד שנים רבות. אירוע בר המצווה ייערך בצורה מיוחדת ומרשימה כאשר עובדי חברת נויה השכרת ציוד לאירועים יסייעו לכם להפיק אירוע מיוחד אשר המוזמנים יהיו מבוגרים וכן מוזמנים ילדי הכיתה וחברים קרובים.

הכניסה של חתן בר המצווה צריכה להיות מרשימה ומיוחדת ולכן מבצעים השכרת ציוד לבר מצווה  הכולל מערכת הגברה בטיב מעולה שתכריז ותשמיע שיר מיוחד בכניסת חתן בר המצווה ומוזיקה באיכות מעולה לאורכו של כל האירוע..

כמו כן יגיעו למקום דוכני מזון שיוצבו בכניסה לאירוע בר המצווה ועל הדוכנים יונחו בצורה אסתטית המגשים מלאי המטעמים ומזון המיוחד בכניסה למסיבה. בכניסה למקום יניחו העובדים של נויה השכרת ציוד לאירועים, כלי אוכל וגם היצע הסכו"ם הוא מגוון מאד בשלל צורות וצבעים, קיימים סטים מופרדים של סכו"ם חלבי ובשרי.. בנוסף לכך תונח בכניסה כספת עבור קבלת הכספים ובסוף האירוע רק מנהל האירוע יודע את הקוד כדי לפתוח אותה ולהעביר למארחים את המעטפות שהונחו בה.

מצנן בעבודה - התמונה להמחשה בלבד

מגוון פריטים לאירוע בר מצווה

קיים מגוון גדול של שולחנות איכותיים בצורות ובגדלים שונים והלקוחות בוחרים השכרת ציוד לבר מצווה על פי ההתאמה המיטבית  למסיבת בר המצווה. אפשר לבחור השכרת שולחנות וכיסאות תואמים עבור הארוחה העיקרית והמרכזית, כך גם כיסאות בטיב מעולה שהם נוחים ויציבים ומותאמים למשקל הגוף של האורחים. הציוד יותאם להרמוניה העיצובית של המתחם והכיסאות הם בצבעים של לבן ושמנת ייצרו אווירה חגיגית במיוחד.

עבור נאום וברכות החתן נציב עבורכם במה גבוהה מעט אשר החתן יעמוד עליה ויאמר את דבריו ואת ברכותיו למשפחה, לחברים ולכל הקהל שהגיע.

בר מצווה בכותל

לבר מצווה בכותל נבצע השכרת ציוד לבר מצווה של נויה השכרת ציוד לאירועים שכוללים כלי אוכל יפהפיים ונקיים בהתאם לסוג האוכל שמוגש באירוע, אם יהיה זה בר פתוח או בהגשה אישית לכל אחד מהאורחים. הצלחות יבחרו על פי הגודל הנדרש, בהתאם למזון שיוגש לכם. צלחות גדולות למנה העיקרית וקטנות לקינוחים.

כמו כן יסופקו גם כוסות לשתייה קלה וספלים לשתייה חמה. ואם תרצו להגיש שמפניה, יבוצע גם השכרת ציוד לבר מצווה הכולל כוסות איכותיות לשמפניה או ליין. ביום שרבי יספקו עובדי נויה השכרת ציוד לאירועים, גם שמשיות שיוצבו ברחבי השטח.

אם אתם מעוניינים לקיים אירוע בר מצווה מיוחד ומעניין שלא יישכח. השאירו כאן את פרטי ההתקשרות אתכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם כדי שנתכנן יחד איתכם את רשימת הציוד הדרוש לכם והוא יסופק במועד.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת במות

השכרת במות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת במות בכמה גדלים ולכל מטרה אנו מספקים לאירועים, סוגים שונים של במות

להזמנת השירות »

השכרת מאווררים

השכרת מאווררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: החשיבות הגדולה של השכרת מאווררים בקיץ השילוב של קיץ חם ואירועים מחוץ לבית הם אופציה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן