השכרת ציוד לבת מצווה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

מסיבת בת מצווה במקום סגור תדרוש ציוד שונה ממסיבת בת מצווה שתתקיים בטבע במקום פתוח ואוורירי.

מסיבת בת מצווה במקום פתוח בחיק הטבע

אם אתם מתכוונים לערוך את בת המצווה שלכם במקום פתוח בחיק הטבע יש לחברת  נויה השכרת ציוד לאירועים להציע לכם ציוד שיתאים לכם ולצרכים שלכם. לפני כל אירוע אנו משוחחים עם המארחים כדי להבין באיזה אירוע מדובר ובהתאם לכך אנו מתאימים להם את השולחנות והציוד לאותו אירוע וזאת על פי מגוון המשתתפים שאמורים להגיע.

בבת מצווה יש להניח שחלק גדול מהמוזמנים יהיו ילדים מהכיתה ומהחברים קרובים של חוגגת בת המצווה ולכן יש להיערך בהתאם לכך הן באוכל והן בציוד הנדרש לאירוע זה. אנו מספקים מכונות מזון שבאמצעותן אפשר להכין לאורחים אוכל חם כמו: נקניקיות שאהובות על הצעירים, נתחי תירס וצ'יפס וכן מכונות להכנת קינוחים כמו וופל בלגי, מכונות ברד לשתייה קרה וקפואה מכונת מפל שוקולד שהילדים מאד אוהבים מכונת צמר גפן מתוק פופ קורן ועוד. כמו כן מתבצעת השכרת ציוד לבת מצווה הכולל השכרת שולחנות וכיסאות והכל בהתאם לכמות הילדים המשתתפים.

ציוד לכל אירוע

חברת נויה השכרת ציוד מספקת לאירועים גם שולחנות גבוהים, עגולים או מרובעים אשר יתאימו להנחת צלחות של מאכלים וכוסות שתייה לזמן שבו ישבו כולם לסעוד יחד, במיוחד המבוגרים אשר זקוקים לשבת זמן ממושך. את השולחנות המרובעים אפשר לצרף יחד וליצור שולחן ארוך עבור  קבוצה גדולה של אורחים אשר רוצה לשבת יחד.

נויה השכרת ציוד לאירועים  מבצעת השכרת ציוד לבת מצווה שכולל גם שירותים ניידים שהם צורך בסיסי לאירוע שמתקיים בחיק הטבע ובחוץ, יש בהם שירותי נשים וגם שרותי גברים. במהלך האירוע מגיעים עובדי ניקיון, כדי לנקות את השירותים. בקיץ החברה מספקת שמשיות להצללה עבור המשתתפים באירוע אם הוא מתקיים באור יום.

אנו גם מספקים גנרטורים כדי להפעיל את כל מכשירי החשמל השונים כמו מכונות המזון לילדים קומקומים ומכונות קפה למבוגרים. הם מותאמים לשימוש במיוחד בחוץ ואין חשש לתקלות. וכמובן אנו מבצעים השכרת ציוד לבת מצווה הכולל סכו" וכלי אוכל המותאמים לארוחה בחיק הטבע.

בת מצווה במקום סגור בתוך מבנה

עבור חגיגת בת צווה המתקיימת בתוך מבנה סגור, היקף של חלק מהציוד הוא שונה כיוון שיש במקום זה חיבור לחשמל.  אם המארחים מתכננים דוכני מזון בכניסה לאירוע אפשר לספק שולחנות מרובעים או עגולים, אשר יוצבו בכמה מקומות בכניסה ועליהם יגישו אוכל לטעימות מסוגים שונים והאורחים יבחרו את מה שמתאים עבורם. כמו כן יוצבו מקומות ישיבה אלטרנטיביים הכוללים ספות, כורסאות ומחצלות במקומות שונים בחוץ בזמן המפגש הראשוני של האורחים.

אתם מוזמנים לראות את האופציות השונות באתר של  נויה השכרת ציוד לאירועים וליצור קשר איתנו ואנו נספק לכם את מלוא הציוד הנדרש עבור האירוע שלכם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מקררים

השכרת מקררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקררים עבור אירועים בכל אירוע הן בקיץ והן בחורף יש צורך במקררים כדי לאחסן

להזמנת השירות »

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן