השכרת שירותים ניידים

להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים:

השכרת שירותים ניידים בגדלים שונים

שירותים ניידים הם צורך בסיסי בכל אירוע שקורה בגן, בחצר, בטבע, בחוף הים ובכל מקום אחר שאינו אולם מסודר שיש בו חדרי שירותים בנויים.

החלטה על שירותים ניידים

בהתאם לכמות המוזמנים שאמורים להגיע לכל אירוע ספציפי אנחנו דואגים להתאים את המבנה המתאים ביותר, כדי שיכיל את הכמות הנדרשת של חדרי השירותים לרווחת הציבור.

השכרת שירותים ניידים קיימת בגדלים שונים, שירותי נשים, שירותי גברים, שירותי נכים, רחבה המתאימה לאורחים שמעוניינים להחליף בגדים, עמדת כיורים ומלאי תמידי של נייר טואלט, סבון, נייר לניגוב ידיים ואלכוג'ל.

יש שירותים ניידים גדולים במיוחד שבהם יש גם מקלחת וזו אופציה מצוינת של התרעננות באמצע החתונה, או אירוע אחר כדי שהחוגגים המזיעים ייהנו ממים נעימים ויתרעננו לקראת המשך הערב.

מיקום הצבת שירותים ניידים

על פי גודלו של מבנה השירותים, אנו בוחרים מיקום חיצוני שהוא רחוק מעמדות האוכל ומרחבת הריקודים כדי שהאורחים יגיעו לשם בנוחות מרבית. בעת השכרת שירותים ניידים אנחנו משכירים גם מדרגה או כמה מדרגות כדי שיהיה לאורחים נוח לעלות ולרדת מהמבנה.

ניקיון של שירותים ניידים

בעת השכרת שירותים ניידים אנו מקפידים על ניקיון כללי ויסודי שלהם, בדיוק כמו בשירותים של אולם אירועים. מעבר לכך במהלך האירוע עובדי הניקיון מגיעים כמה פעמים, מנקים את כל הכלים הסניטריים דואגים שהכול יהיה מאורגן ומסודר ומוסיפים על פי הצורך סבון, נייר טואלט, נייר לניגוב ידיים וכל צורך נוסף.

שינוע של שירותים ניידים

הצוותים המקצועיים שלנו מומחים בביצוע שינוע של שירותים ניידים מנקודה לנקודה. מדובר במבנה של קרוואן שהוא נגרר על ידי רכבים ייעודיים למטרה זו שמותאמים לכך. בדרך זו הם מגיעים לכל אירוע בכל רחבי הארץ.

איכות המוצרים

בעת השכרת שירותים ניידים אנו מקפידים שיהיו בהם כלים סניטריים בטיב מעולה, לנוחות מקסימלית של משתתפי האירוע. הן האסלות, הכיורים, המכלים עבור הסבון וכל מוצר נוסף יהיה תמיד עמיד, שלם ובר שימוש לאורך זמן.

גדלים של שירותים ניידים

באירועים שמגיעים אליהם מעט משתתפים, אפשר להעביר מבנה שיש בו שני שירותים, אחד לגברים ואחד לנשים. באירועים גדולים יותר יש שני תאים לגברים ושני תאים לנשים. באירועים שיש בהם מאות משתתפים, מציבים את המבנה הגדול ביותר שיש בו כמה תאים לגברים, כמה תאים לנשים, תא לנכים מקלחת וגם רחבה לצורך החלפת בגדים.

האורחים באירוע

כאשר משתתפי האירוע מגיעים אליו, הם מעיפים מבט כללי על נראותו של המקום, השולחנות, דוכני האוכל, רחבת הריקודים וגם חשוב להם לדעת היכן מוקמים השירותים הניידים. לכן אנו מציבים שילוט בכמה מקומות אשר מורה באמצעות חיצים באיזה כיוון הם ממוקמים לנוחותם של האורחים.

בתום האירוע מנקים היטב את כל השירותים ומסיעים אותם למחסן שלנו, עד האירוע הבא למחרת היום.

נויה השכרת ציוד לאירועים לשירותכם בכל סוגי הציוד לאירועים. דברו אתנו ונשמח לסייע.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

שירותים נלווים להשכרה:

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »

השכרת הגברה

השכרת הגברה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת הגברה לאירועים מוצלחים במיוחד המוסיקה היא מסמר הערב בכל אירוע. כאשר מדובר

להזמנת השירות »

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן