השכרת מכונות מזון

להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים:

השכרת מכונות מזון לאירועים מוצלחים

כל סיבה טובה היא סיבה למסיבה וכל מסיבה הופכת לאירוע. איך האירוע הבא שלכם ישאיר רושם על האורחים שלכם? איך תפתיעו אותם ועל הדרך תחסכו לעצמכם בלגן?

הפקת אירועים זה מקצוע

לפעמים מדובר ביום הולדת חמש לילדה שרוצה לחגוג עם כל הגן, לפעמים מדובר באירוע חברה רב משתתפים, יכול להיות שאתם חוגגים בר מצווה, או אתם מעוניינים לחגוג מסיבת שחרור רבת משתתפים. לכל אירוע תוכלו להזמין מכונות מזון שיפתיעו את האורחים שלכם, יכניסו עניין וריגוש לאירוע ואפילו לא ידרשו מכם מאמץ מיוחד.

אלו מכונות מזון אפשר לשכור?

כשכל חגיגה הופכת להפקה, מגוון האפשרויות להשכרת מכונות מזון של נויה השכרת ציוד לאירועים הוא גדול מאוד. בתחום המזון אפשר לשכור מכונה להכנת נקניקיות חמות, צ'יפסר בגדלים שונים, פלנצ'ה לצליית המבורגרים, מכונת תירס, תנור לפיצה ועוד. בתחום המתוקים והנשנושים המגוון הוא גדול תוכלו להציב באירוע מכונות לצמר גפן מתוק, מכונת פופקורן, מפל שוקולד, מכונת ברד, מכונת פנקייקים ואפילו מכונת גלידה. האורחים שלכם יעברו ממכונה למכונה ויוכלו לאכול כמה שירצו.

ציוד נלווה

כששוכרים מכונת מזון אצל נויה השכרת ציוד לאירועים חשוב לזכור להביא את כל הציוד הנלווה הנדרש להפעלת המכונה. כל חברה מקצועית להשכרת מכונות מזון תוכל לספק לכם את הציוד הנדרש בהתאם לכמות האורחים שלכם ולמידע שתספקו לה. ציוד לדוגמה הוא כוסות לברד, מקלות לצמר גפן מתוק, קופסאות לפופקורן ועוד. אפשר לבדוק עם חברת השכרת הציוד איזה ציוד היא מחזיקה ואילו אביזרים נלווים כדאי להזמין כדי ליצור הנאה מלאה של האורחים.

הקפידו על האיכות

כשאתם שוכרים מכונת מזון חשוב לבדוק היטב את הציוד עם הגעתו. הלקוחות בודקים כשהמכונה מגיעה למקום האירוע שהיא תקינה, נקיה ועובדת כמו שצריך. ברוב המקרים חברת השכרת הציוד מקפידה לשלוח מכונות מזון איכותיות, נקיות ואסתטיות. במקרה שיש צורך באביזרים נלווים למכונה, מנהלי האירוע מוודאים שכל האביזרים הגיעו ושהם  תקינים כך שאפשר ליהנות מאירוע מוצלח .

נציגי החברה מפעילים את הציוד באירוע או לחלופין נציגיה מעבירים הדרכה למארחים כדי שהם יפעילו את הציוד על פי ההנחיות. אם נדרשת פעולת הכנה, אם יש צורך בתפעול מתמשך וכיצד מתקנים תקלות. כדי שהם והאורחים ייהנו לאורכו של כל האירוע, כדי שהם והאורחים ייהנו לאורכו של כל האירוע.

מה חשוב לדעת

מכונות המזון עובדות על חשמל ולכן חשוב לוודא שיש נקודת חשמל בסמיכות למקום הצבת המכונה. הפעלתן של רוב המכונות היא פשוטה למדיי, אך עדיין נדרש לדעת כיצד לתפעל אותה. הרחיקו ילדים קטנים שעלולים להפיל את המכונה עם תכולתה, חלילה לקבל כוויות ממשטחים חמים או לעשות נזקים לעצמם ולאירוע.

כאשר עובדים עם חברה מקצועית העוסקת בתחום של השכרת מכונות מזון לאירועים, כמו נויה השכרת ציוד לאירועים, נציגיה יוכלו לסייע בבחירת המכונות הנכונות לאירוע, אלו שהן הפופולריות ביותר אצל האורחים, מיקומם, הפעלתם ותכנון הכמויות הנדרשות.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

שירותים נלווים להשכרה:

השכרת מאווררים

השכרת מאווררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: החשיבות הגדולה של השכרת מאווררים בקיץ השילוב של קיץ חם ואירועים מחוץ לבית הם אופציה

להזמנת השירות »

השכרת מחסומים

השכרת מחסומים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מחסומים שימושיים עבור אירועים באירועים רבים אנו מספקים מחסומים כדי לתחום את המרחב כולו

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן