השכרת קרון מקלחות

להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים:

השכרה של מקלחת ניידת לאירועים בטבע

השכרה של מקלחת ניידת היא אפשרות נפלאה להתרעננות לפני האירוע או במהלכו. זו הסיבה שיש בתקופה האחרונה דרישה גבוהה מאד לאספקה של מוצר זה לאירועים שמתקיימים בשטח.

מכולה של מקלחת ניידת

השכרת מקלחת ניידת היא פתרון אופטימלי לאירועים שמתקיימים בחוף הים, ביער, בפארק ובמקומות נוספים. החום הכבד גורם לכך שהאורחים מזיעים ולכן אם יש להם אפשרות להתקלח ולחזור לחגיגה התוססת זו אפשרות מצוינת.

המקלחות הללו מותקנות בתוך מכולה המכילה כמה מקלחות. הלקוח בוחר השכרה של מקלחת ניידת אחת או מבנה שיש בו כמה מקלחות וזאת בהתאם לכמות הצפויה של האורחים שאמורים להגיע לאירוע.

המבנה של המקלחות

כדי להיכנס למקלחות יש לעלות כמה מדרגות בודדות שאנו מציבים בכניסה. לשמירה על קור וחום המכולה בנויה מפאנל מבודד וכך בהתאם למזג האוויר, לא קר מדי ולא חם מדי בעת ביצוע המקלחת. בימים החמים מופעל גם מזגן ברחבי המקלחות כדי שהמתקלחים לא יזיעו בעודם בתוך המקלחת.

שינוע של המכולה

בהתאם לדגם שנבחר, נציגי השירות שלנו מסיעים את הקרוואן הנגרר באמצעות אחד הרכבים שלנו שמיועדים לכך. כך נעות המכולות הללו בכל יום ברחבי הארץ בהתאם למיקום שבו יתבצע האירוע.

התכולה של מבנה המקלחות

המטרה שלנו היא שכל אדם שנכנס למקלחת ירגיש הכי בנוח, כמו בבית מלון. לכן כל מקלחת מכילה כלים סניטריים ייחודים ואיכותיים. החוגג ייהנה ממים חמים שמגיעים בזכות המערכת הסולארית שמותקנת על הגג של המבנה. תא המקלחת הוא פרטי ומאפשר נעילה פנימית של דלת האלומיניום כדי לשמור על הפרטיות. אפשר לתלות את הבגדים ואת המגבות על גבי וו ייעודי שמותקן על גבי הדלת בחלקה הפנימי לנוחות מקסימלית. הרצפה מרוצפת באריחים איכותיים וכך גם מחופים קירות המקלחת באריחי קרמיקה תואמים שיוצרים עיצוב יפהפה.

במקלחת יש ראש גשם איכותי שיוצר זרימה קולחת של המים בדיוק כמו בבית או בבית מלון. ליד הכיור מותקן ברז בטיב מעולה ומונחים לצידו מכלי סבון, נייר לניגוב ידיים ואלכוג'ל. כמו כן תאורה נוחה, חלון ליציאת אדי הלחות. בכל מקלחת ממוקמת מראה לנוחותם של האורחים לאחר שהם מתלבשים, או עבור מי שמעוניינת להתאפר לפני שהיא חוזרת לאירוע היוצא דופן.

למתקלחים ממתינות מגבות נקיות ועל פי הזמנה מיוחדת יהיו גם חלוקי רחצה. כך מאד נוח להתנגב כיאות ולהתלבש במקום המרווח, אף על פי שמדובר במכולה שמגיעה לשטח.

אחזקה של מקלחת ניידת

מי שמבצע השכרה של מקלחת ניידת מקבל מקלחת נקייה כיוון שהעובדים שלנו מבצעים ניקיון במהלך האירוע, בסיומו וגם לפני ההעברה לאירוע הבא. מעבר לכך אנשי התחזוקה שלנו מוודאים שכל צנרת האינסטלציה פועלת כיאות, שהמערכת הסולארית פעילה ושקיים מלאי מספיק של מגבות, סבון נוזלי לרחצה, נייר לניגוב ידיים, מפיצי ריח פעילים וכל צורך אחר.

הצוות המקצועי של נויה השכרת ציוד לאירועים ישמח לעזור לכם באספקת סוגים שונים של ציוד לאירועים. דברו אתנו או השאירו כאן את הפרטים שלכם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

שירותים נלווים להשכרה:

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »

השכרת שולחנות

השכרת שולחנות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת שולחנות במגוון גדלים לאירועים אצל נויה השכרת ציוד לאירועים אפשר לשכור סוגים

להזמנת השירות »

השכרת הגברה

השכרת הגברה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת הגברה לאירועים מוצלחים במיוחד המוסיקה היא מסמר הערב בכל אירוע. כאשר מדובר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן