השכרת סכו"ם לאירועים

להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים:

אופציות רבות של השכרת סכו"ם לאירועים

לנוחותם המקסימלית של האורחים חשוב שיהיו בכל אירוע כלי אוכל יעילים, יפהפיים ונוחים לשימוש. ההיצע שלנו כולל מגוון גדול מאד של סכו"ם בשלל צורות וגוונים כדי שהמארחים יוכלו לבחור את הפריטים שנראים להם המתאימים ביותר לאורחים שלהם.

סטים של סכו"ם

אנו מקפידים על הפרדה בין סכו"ם חלבי לבין סכו"ם בשרי ובהתאם לסוג האירוע ולהרכב הקולינרי שלו אם הוא בשרי או חלבי, יוצעו הסטים המתאימים לקטגוריה של האירוע.

נראותם של כלי האוכל

השכרת סכו"ם לאירועים כוללת היצע נרחב מאד של דגמים, מזלגות, סכינים וכפות עבור אירועים חלביים, בדוגמאות חלקות או עם ציורים קלילים. אם מדובר באירועים בשריים המבחר כולל סכינים בעלי שפה משוננת לחיתוך בשר, מזלגות וכפות לסלטים.

עבור הקינוחים אנו מספקים מזלגונים קטנים או כפיות קטנות אשר מתאימים לאכילת עוגה, קינוחי פירות, מאפים ועוד.

תוספות לכלי האוכל

בנוסף לסכו"ם האישי עבור כל אורח, אנו מספקים כלים עבור ההגשה בדוכני המזון ובברים. כמו מצקת עבור מזיגת המרק בחורף, פלטה עבור העברת מזון מהתבנית לצלחת, סכין לחם בעל שיניים אשר מונח בעמדת הלחמים החמים המוצעים לקהל. כמו כן כף חלוקה גדולה עבור העברת פריטי מזון מהתבניות הגדולות לצלחת של המוזמנים, כפיות הגשה גדולות, כפות גדולות עבור סלטי הירקות, כפות לגלידה בשלב הקינוחים, מרית לעוגה ומלקחיים לתפיסת פריטים בודדים כמו מאפים.

איכותו של הסכו"ם

כל מערכות הסכו"ם שאנו רוכשים עבור הלקוחות שלנו הן מחומרים איכותיים בלבד, בטיב מעולה. נוח מאד לאחוז בהם ולהשתמש בהם למטרות השונות. כל פריט שאינו נראה במיטבו נזרק והוא לא יונח יותר על שולחנות האירוע.

אספקה של סכו"ם

השכרת סכו"ם לאירועים מתבצעת על פי כמות האורחים שצפויים להגיע. אנחנו תמיד מספקים כמות גדולה מהכמות הבסיסית וזאת כדי שיהיה מלאי נוסף עבור אורחים שירצו בכך. אנו מניחים את כל המלאי בכלים מיוחדים ומעוצבים לנוחותם המקסימלית של האורחים.

אנו מתאימים את נראותם של כלי האוכל לסכו"ם כדי ליצור מרקם יפהפה של כולם יחד. שילוב זה הוא סימן ההיכר של האירועים שלנו אשר מעוצבים בטוב טעם ומעניקים תחושה נעימה מאד לכל המשתתפים באירוע.

הניקיון של הסכו"ם

כל הכלים שאנו מספקים למארחים במסגרת השכרת סכו"ם לאירועים הם כלים נקיים שעברו תהליך של שטיפה עם חומרי ניקוי ייעודיים וכך הם מוכנים לקראת כל אירוע. בתום כל אירוע אנו אוספים את כל כלי האוכל ומעבירים אותם לשטיפה איכותית ומאסיבית במדיח כדי שלא יהיו בהם שאריות של מזון או חיידקים.

התארגנות לאירועים

ההיערכות לאירוע מתבצעת כמה שעות לפני האירוע עצמו. הצוותים המסורים שלנו מכינים את כל הציוד, מניחים כל דבר במקום ודואגים לנוחות מקסימלית עבור קהל האורחים. כל הסכו"ם מונח על הבר כך שנוח להגיע אליו, לקחת את הפריט הנחוץ ולהתחיל לאכול.

נויה השכרת ציוד לאירועים לשירותכם בכל מה שקשור להשכרת סכו"ם, דברו אתנו ונשמח לעזור.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

שירותים נלווים להשכרה:

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת דוכנים עבור מזון מגוון לאורחים בכניסה לאירוע שמתקיים בגן אירועים, באולם או

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן