השכרת פופים ומחצלות

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

אחד היתרונות של השכרת ציוד לאירועים הוא שהלקוחות מקבלים את הציוד הטוב ביותר בלי לרכוש אותו לעיתים במחירים יקרים, ולאחר מכן אין להם צורך בציוד זה. במקרים הללו הלקוחות מאחסנים את הציוד אך לעיתים תכופות מדובר בציוד שאין בו שימוש לאחר מכן.

השכרה של פופים ומחצלות

זו הסיבה שכדאי לבצע הליך של השכרת פופים ומחצלות מחברת נויה – השכרת ציוד לאירועים. במחסני החברה יש פופים ומחצלות בגוונים שונים לבחירה מתוך מגוון גדול של צבעים ודגמים. הנציגים של החברה מעבירים את הפופים שהם חלק מהריהוט האלטרנטיבי למקום האירוע ובסיומו הם אוספים את כל הציוד שכולל פופים והמחצלות וכך הלקוחות אינם צריכים לאחסן זאת אצלם.

הפופים הם מאד נוחים לישיבה היות שהפופ מתאים את עצמו לצורת הגוף ותנוחת הישיבה של האורחים. הפופים הם מערכות ישיבה זולות יחסית ומתאימים לכל אירוע ואפשר גם לכסות אותם בכיסויים שונים המתאימים לאירוע.

פופים ומחצלות לאירועים

רוצים להשתרע בנוחות ובלי רשמיות מיוחדת, פופים ומחצלות יתאימו לכם מאד. אם אתם מעוניינים באווירה קלילה וצבעוניות באירוע שלכם, הפתרון הוא השכרת פופים ומחצלות מההיצע הגדול של חברת נויה – השכרת ציוד לאירועים. לקראת כל אירוע כדאי להזמין מראש את הכמות הדרושה ונציגי החברה יספקו פופים ומחצלות למסיבה המיוחדת שלכם. פופים ומחצלות מתאימות לאירועי ימי הולדת, למפגש בין חברים וותיקים מהצבא או מהעבודה, לאירועים משפחתיים וגם לאירועים עסקיים.

דגמים של פופים

יש פופים איכותיים המתאימים לגינה הפופים עשויים מבד פוליאסטר שדוחה מים ומתאים למזג האוויר הים תיכוני. חלקם ממולאים בפתיתי פוליסטירן ואפשר למקם אותם בגינה וליהנות מן הישיבה על מצע רך. יש פופים שממולאים בפתיתי קלקר, חומר המילוי הוא תמיד מהמשובחים ביותר ולכן הפופים נוחים מאד. זה מתאים מאד אם מקיימים אירוע בטבע לדוגמה בחוף הים ומחפשים מקומות ישיבה נוחים וכדי שהאורחים לא יתלכלכו בחול אשר על החוף המחצלות הם הפתרון. ליד הפופים נפרוש מחצלות שיתאימו לאירוע ולפוף המונח עליו.

ישיבה אלטרנטיבית בשטח

הפופים הם הפתרון עבור כל אירוע המתקיים באוויר הפתוח וכאשר מעוניינים בהשכרת ישיבה אלטרנטיבית. לפעילות בחוגים שונים של ילדים פופים ומחצלות מאד מתאימים עבור ילדים קטנים בגן או באירוע. יש גם פופים קטנים ונמוכים ומחצלות בצבעים מיוחדים שיצבעו את מקום הפעילות בצבעים שמחים אשר ישפיעו מאד על הילדים. השכרת פופים ומחצלות עבור פעילות של ילדים בוגרים כוללת פופים גדולים ומחצלות אשר יעניקו להם נוחות מקסימלית בפעילות שלהם וינעימו להם את ישיבתם גם על המחצלות הפרוסות במקום הפעילות..

סוגי פופים ומחצלות

הפופים קיימים בגדלים ובצבעים רבים ולכן מזמינים פריטים בגוונים דומים למחצלות. המחצלות קיימות גם הן בכמה גדלים כשהן צפופות וללא תפר באמצע. יש מחצלת 4*5, מחצלת שטח – 2*3, מחצלת שטח – 5*5 וגדלים נוספים.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »

השכרת במות

השכרת במות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת במות בכמה גדלים ולכל מטרה אנו מספקים לאירועים, סוגים שונים של במות

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן