השכרת שולחנות משחק לבר מצווה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

לאחרונה, חלק משמעותי מתכנון בר-מצווה הוא הבאת אטרקציות מיוחדות, גימיקים שבעבר היו לתוספת נחמדה באירועים מסוימים הפכו היום לחלק עיקרי ברובם, אם לא בכולם. הילדים אשר חוגגים באירועים של חבריהם לכיתה רואים את האטרקציות ורוצים אירוע מיוחד משלהם ברמה גבוהה, ושיהיה בו יותר מריקודים ונאומים. השכרת שולחנות משחק לבר מצווה זו אטרקציה ייחודית ומרתקת, תוספת מושלמת אשר מושכת אליה את כל הילדים שרצים משולחן לשולחן ונהנים מכל רגע.

מה היתרונות של שולחנות משחק?

נויה השכרת ציוד לאירועים מספקת שירות של השכרת שולחנות משחק אשר יכולים להתאים לכל אירוע אבל בעיקר לאירוע שמכוון בעיקר לילדים או לאירוע המשלב מבוגרים וילדים יחד. הילדים ייהנו במשחקים השונים, והמבוגרים? יכולים להצטרף אליהם או ליהנות מענייני המבוגרים שלהם. יתרון גדול זה מצטרף ליתרונות נוספים וחשובים לא פחות שיש למגוון שולחנות המשחק, למשל: שולחנות משחק מתאימים למשחקים קבוצתיים ויוצרים אינטראקציה חברתית וגיבוש בין המשתתפים; שולחנות המשחק יכולים להתנייד בקלות ממקום למקום ולרוב אין צורך בחיבור לחשמל כך שאינם דורשים הכנה מקדימה מורכבת ולוגיסטיקה רבה.

כך אפשר להשתמש וליהנות מהם בכל מקום שרוצים, גם באירוע חוץ; האטרקציה של שולחנות משחק היא זולה יחסית לאטרקציות אחרות. כל אלו הופכים את שולחנות המשחק לאטרקציה כיפית ומהנה לחתן בר-המצווה, לחבריו וגם לכם.

מבחר שולחנות משחק לבחירה

השכרת שולחנות משחק לבר מצווה יתרמו למצב-הרוח של האורחים וירימו את המורל של כולם יחד אבל יש לשים לב ולהתאים את סוג השולחנות לאופי קהל האורחים. מבחר השולחנות עלול להיות מבלבל ולכן, ראשית, כדאי לברר עם חתן הבר-המצווה במה הוא וחבריו אוהבים לשחק וכמו כן, זכרו שוודאי יוזמנו לאירוע גם בנות ועל-כן יש להתאים את המשחקים כך שכולם ישתפו פעולה וישחקו בהם.

בדקו את כמות המשתתפים ובהתאם בחרו בשולחן שמתאים לקבוצה קטנה או בשולחן שמתאים לקבוצה גדולה וכן שיש התאמה בין המשחק עצמו לגילאי המשתתפים כך שיתאים להם וליכולותיהם. דבר נוסף שיש לבדוק הוא משך הזמן שנותנים לכם עבור השכרת השולחנות וכמובן, התשלום שיהיה בהתאם לשולחנות שתבחרו והכמות שלהן. נויה השכרת ציוד לאירועים, תשמח לסייע לכם לבחור נכון מבין כל שולחנות המשחק, וזאת על-סמך ניסיונה הרב בתחום ובתיאום ציפיות מלא מול הלקוח.

במבחר שולחנות המשחק אפשר למצוא שולחן הוקי, שולחן ביליארד או סנוקר, שולחן טניס, שולחן כדורגל או כדורסל, שולחן פינג-פונג ועוד. שימו לב, כדאי ליצור מבחר של משחקים כדי שכל ילד או ילדה יוכלו ליהנות מהאטרקציה אבל הימנעו מעומס שולחנות שעלול ליצור בלגאן במקום ולגזול זמן רב מידי מהאירוע.

אז כמו בכל אירוע, גם בבר-מצווה יש כמה מרכיבים מהותיים, כמו: מקום האירוע, אוכל, מוזיקה, אווירה נעימה, השכרת שולחנות משחק לבר מצווה  והרבה הנאה. נויה השכרת ציוד לאירועים תספק לכם את המרכיב האחרון והאורחים שלכם, הגדולים והקטנים, ייהנו מאטרקציה שלא תוריד להם את החיוך מהפנים ואת השמחה בלב.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן