השכרת ציוד לאירועים קטנים שכולל הכול

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

לקראת אירוע כמו חתונה, בת מצווה, ברית מילה, יום הולדת או כל אירוע אחר יש לבצע מראש השכרת ציוד לאירועים קטנים. האופציה הנוחה ביותר היא לרכז את כל ההזמנה במקום אחד.

בחירה של השכרת ציוד לאירועים קטנים

הצרכים בכל אירוע הם שונים, בהתאם למיקום האירוע בחצר, באולם או בשטח ועל פי כמות האורחים שהוזמנו, אפשר לבצע תכנון מדויק של השכרת ציוד לאירועים קטנים. יש מקרים רבים שבהם הלקוחות אינם מודעים למלוא הצרכים שלהם ולכן כדאי לקבל ייעוץ והכוונה מאנשי המקצוע של נויה השכרת ציוד לאירועים שהם מנוסים מאד בתחום זה.

ציוד לאירועים קטנים בקיץ

לאור החום הכבד בקיץ, יש להביא נקודה זו בחשבון ולדאוג לבצע השכרת ציוד לאירועים קטנים אשר כוללת את הפריטים שיקלו על האורחים, כמו שמשיות רחבות ואיכותיות שיוצבו מעל כל שולחן, מצננים שיוצבו בכמה מקומות וכך יפחיתו באופן משמעותי את רמת הטמפרטורה במקום, מאווררים שישלימו את הצורך בעזרת סחרור האוויר.

כמו כן יש להזמין גם השכרת מקררים שבהם יונחו בקבוקים של משקאות שונות כמו מיצים, משקאות תוססים, יינות לבנים ואדומים, שמפניה, בירות ועוד. בנוסף לכך יונחו במקררים מגשים שיש בהם פירות חתוכים באופן אסתטי, קינוחים כמו מוס שוקולד קרים שיוגשו לאורחים לקראת תום האירוע. לאוהבי הגלידות אפשר לשכור אצל נויה השכרת ציוד לאירועים גם השכרת מקפיאים עמוקים שיש בהם די מקום לארטיקים, גלידות שקיות של קוביות קרח ועוד.

הגשת מזון באירוע קטנים

התחום הקולינרי הוא נושא חשוב בכל אירוע. לכן יש לבצע תכנון נכון של השכרת ציוד לאירועים קטנים בכמות הנדרשת. מזמינים ציוד התואם את הכמות של המוזמנים ואף מעט מעבר לכך אם יגיעו אורחים נוספים. כך מזמינים אצל נויה השכרת ציוד לאירועים, כלי אוכל שמותאמים למנה הראשונה, למנת הביניים, למנה העיקרית ולקינוחים. כמו כן סכו"ם חלבי או בשרי, כפיות לקינוחים ולדוכן השתייה החמה.

ריהוט למסיבה

אצל נויה השכרת ציוד לאירועים, אפשר לשכור שולחנות בכמה גדלים ובכמה צורות גיאומטריות. שולחנות עגולים, מרובעים ומלבנים קטנים וגם גדולים. בהתאם לגודלו של המרחב ולתכנון הקולינרי שוכרים דוכני מזון, שולחנות וכיסאות בכמות הנחוצה. יש כיסאות יציבים ומעוצבים שהם מעץ, עם משענת יפהפייה בכמה גוונים, כיסאות מפלסטיק, או לחלופין כיסאות מתקפלים.

כמו כן אפשר להזמין שולחנות, כיסאות, ספסלים ופופים במתחמים ייעודיים לישיבה אלטרנטיבית אשר מתאימים מאד לאורחים רבים אשר מגיעים לאירועים השונים. בנוסף לכך מזמינים על פי הצורך, חופות, כספות ואמצעי תאורה המותאמים לגודלו של המקום.

שינוע של הציוד לחגיגה

כל הציוד שהוזמן עבור המסיבה, יגיע למקום האירוע כמה שעות לפני תחילת האירוע. עובדי החברה יוודאו שכל פריטי ההזמנה הועלו על המשאית, כדי שכל ההיערכות תהיה בזמן.

אם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת, יום נישואים או אירוע משמח אחר, נשמח להציע לכם את כל הציוד הנדרש לאירוע מוצלח. דברו אתנו ונשמח להעניק לכם את מלוא הסיוע הנדרש.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן