המיקום המרכזי של השכרת ציוד לאירועים בשרון

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים בשרון תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! החל מאוהלים ועד מפות שולחן. בעלויות נמוכות.

כאשר יש צורך להשכיר ציוד לקראת אירוע בשרון, הדרך הנוחה ביותר היא ליצור קשר אתנו כיוון שהמחסנים שלנו עמוסים בכל הציוד שדרוש לתכנון אירוע שהאורחים לא ישכחו עוד זמן רב.

הציוד הנחוץ לכל אירוע בשרון

מתוך ההיצע העצום של סוגי הציוד שיש ברשותנו, כל לקוח מזמין השכרת ציוד לאירועים בשרון בהתאם לתכנון הספציפי של האירוע שלו, כמות המוזמנים, העונה ושיקולים רבים נוספים. הצוות המקצועי והמנוסה שלנו מסייע לכל לקוח כדי להזמין את כל הפריטים הנחוצים לו בכמות הנכונה, כך שלא יהיה יותר או פחות מדי. העדיפות היא להזמין מכל מוצר כמות מעט גדולה יותר וזאת למקרה של תקלה, או למקרה שיגיעו אורחים נוספים לא מתוכננים.

ציוד איכותי לכל אירוע בשרון

ההצלחה של כל חגיגה היא חשובה ביותר ולכן השכרת ציוד לאירועים בשרון דוגלים בהשכרת ציוד בטיב מעולה בלבד. אנחנו רוכשים ציוד מיצרנים או יבואנים מובילים וזאת לאחר שבדקנו את איכות המוצר ורק אם הוא מעולה, אנחנו רוכשים את הכמות הנחוצה לנו עבור הלקוחות שלנו.

בדרך זו קנינו כמות עצומה של כיסאות יפהפיים, נוחים ויציבים, שולחנות עגולים או מרובעים, דוכני מזון, כלי אוכל, מגשים, במות, מכונות מזון ומוצרים רבים נוספים.

שמירה על המזון לקראת האירוע

אנו מעניקים לכל לקוח את מלוא המעטפת הנחוצה לו עבור שמירה על המזון. כך אנו מספקים מקררים גבוהים עבור אחסנת כמות גדולה של בקבוקי משקה קר על סוגיו השונים, כמו כן בקבוקי יין, אלכוהול ושמפניה. המקרר מתאים גם לאחסון כל סוג אחר של מזון כמו עוגות קרות ומגשים של פירות חתוכים.

בשיא הקיץ אנו רוצים גם למצוא השכרת מקפיאים רוחביים עבור הנחת קופסאות של גלידות, ארטיקים וקרטיבים לרווחתם של האורחים שנהנים לקבל משהו צונן בחום הכבד, אף על פי שמתקינים בשטח מצננים ומאווררים, כדי להפחית את רמת הטמפרטורה. כמו כן מתקינים שמשיות פתוחות, כדי להפחית את עוצמתן של קרני השמש היוקדות.

לוגיסטיקה לאירוע בשרון

השכרת ציוד לאירועים בשרון מתבצע בדרך לוגיסטית מאורגנת ביותר. מלקטים את כל הציוד, צוות הבקרה עובר על הרשימות מול הציוד המוכן כדי לוודא שלא שכחו דבר. לאחר מכן מעמיסים הכול על המשאית ויוצאים לדרך. צוות ההקמה מקים את כל הציוד בשטח, פותח את כל השולחנות, מציב סביבם את הכיסאות, מכין את דוכני המזון ועוד.

הצוותים מניחים בארגזים את כלי האוכל הספציפיים שהוזמנו ואת הסכו"ם החלבי או הבשרי וכך אפשר יהיה לסדר אותם על השולחנות להנאתם של האורחים.

אם האירוע אמור להתקיים בשעות הערב, צוות הלוגיסטיקה יקים גם את התאורה כך שהמקום יהיה מואר. כמו כן יוצב המקום קרוואן הכולל שירותים נקיים ומאוזרים ובמידת הצורך גם קרוואן הכולל מקלחת נוחה.

זמן רב לפני שהאורחים מגיעים, המקום ערוך בצורה קפדנית ויוצר אווירה נעימה ומעוצבת.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת דוכנים עבור מזון מגוון לאורחים בכניסה לאירוע שמתקיים בגן אירועים, באולם או

להזמנת השירות »

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן