השכרת מקפיאים - הפתרון המושלם

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

אירועים משפחתיים מתקיימים בבית או בטבע. ולכל האירועים האלה יש צורך של השכרת מקפיאים כיוון שללא בכל בית יש מקפיא גדול. כיוון שלאירוע אשר מתקיים בבית נדרשת כמות גדולה של מזון ושתייה מרובה מאד להקפאה, לכן צורך בסיסי לכל אירוע הוא השכרת מקפיאים. זה חשוב במיוחד עבור אירוע הנחגג בטבע, ביער, בחוף על שפת הים או בפארק יפהפה. לאירועים אלה זקוקים מאד להשכרת מקפיאים ובנוסף לכך גם למקור של חשמל להפעלת המקפיאים בטבע. האופציה הטובה ביותר היא השכרת גנרטורים שיספקו חשמל לכל מכשירי החשמל באירוע.

התמונה להמחשה בלבד

השכרת מקפיאים

כדי לשמור על טריות המזון לפני האירוע במיוחד בקיץ במזג האוויר הישראלי החם חשוב מאד להקפיא אותו. כך תישמרו גם על בריאותכם וגם על בריאותם של האורחים הבאים לחגוג איתכם. אם המאכלים מגיעים מחברת קייטרינג, פרט למזון גם משקאות מסוימים זקוקים להקפאה או לטמפרטורה נמוכה מאד לפני שמגישים אותם לאורחים.

לחברת נויה השכרת ציוד לאירועים יש עבור האירוע שלכם המתקיים בחוץ או בבית שני סוגי מקפיאים להשכרה:

  • מקפיא עם וויטרינה – הדלת עשויה מזכוכית שקופה, ניתן מבחוץ לראות את המצרכים בתוך המקפיא.
  • מקפיא ללא וויטרינה אשר קיימים בנפחים שונים: 250/380 ליטר, לבחירתכם בהתאם לכמות האורחים העתידים לחגוג עימכם את האירוע.

שני המקפיאים הללו הם גבוהים, יש בהם כמה מגירות שאפשר להניח עליהם את המזון, הקינוחים, הפירות והשתיה להקפאה. לנויה השכרת ציוד לאירועים יש גם מקפיאים שוכבים בנפח של 450 ליטר שהוא מקפיא גדול ועמוק וניתן להקפיא בו כמות גדולה מאד של מזון ושתייה. המקפיאים שחברה זו משכירה הם בטיב מעולה והם עברו בקרת איכות.

השכרת מקפיאים גדולים במיוחד בקיץ לאירועים של ילדים כגון: בת מצווה, יום הולדת או כל אירוע משפחתי אשר מתקיימים בחוץ בטבע. אל אירועים אלה מגיעים כמות גדולה יחסית של ילדים ולכן השכרת מקפיאים היא צורך אקוטי. זאת כיוון שיש צורך להקפיא עבור הילדים גלידות וארטיקים ולשמור אותם לאירוע. כדי שהארטיקים והגלידות לא ימעכו רצוי להניח אותם עם מרווח ולא באופן צפוף כדי לשמור על צורתם התקינה של הגלידה וסוגי הארטיקים השונים.

הובלת המקפיאים למקום האירוע

כיוון שהמקפיאים הם כבדים, הצוותים של חברת נויה השכרת ציוד לאירועים מובילים את המקפיאים במשאית או בעגלה נגררת אחרי רכב, תלוי בקרבת המקום של האירוע, גם אם החלטם להשכיר ציוד לאירוע בצפון. כדי שיהיה קל להוביל מקפיאים אלה חייב להיות שביל גישה אל מקום האירוע במיוחד אם האירוע מתקיים בחצר הבית או בחיק הטבע בחוץ. המקפיאים מגיעים לאירוע כשהם נקיים תקינים ומוכנים להפעלה מידית. הובלת המקפיאים מתבצעת כמה שעות לפני התחלה האירוע כדי שיהא זמן מספיק להקפיא את כל המזון החייב הקפאה.

מעוניינים במקפיא עבור האירוע שלכם, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לסייע לכם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן