הבחירה של ציוד להשכרה לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

ההיצע של נויה השכרת ציוד לאירועים הוא רחב ביותר והוא מתאים לכל סוגי האירועים. זו הסיבה שהלקוחות שלנו מזמינים ציוד מגוון לסוגים שונים של אירועים כמו חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ימי הולדת בריתות ועוד.

זמינות של הציוד

כל לקוח שמזמין ציוד להשכרה לאירועים מעוניין לקבל את כל ההזמנה באופן מלא כדי שלא יחסר דבר לאירוע. לכן חשוב לבצע הזמנה מחברה גדולה שיש במחסנים שלה ציוד רב והם ערוכים לכל הזמנה הן קטנה והן גדולה. מעבר לכך יש היצע רב של סוגי פריטים ולכן הלקוחות יכולים לבחור בכל קטגוריה את האופציה שנראית להם המתאימה ביותר לקהל שלהם ולקונספט של האירוע.

התמונה להמחשה בלבד

בחירה של ציוד לאירוע

הלקוח מכין רשימה של המוצרים הנחוצים לו והיועצים המקצועיים של נויה השכרת ציוד לאירועים בוחנים שהכול תקין, כדי לוודא שהלקוח לא שכח דבר כמו לדוגמה הזמין כלי אוכל ומגשים ושכח להזמין סכו"ם חלבי או בשרי על פי הצורך. כלי האוכל קיימים במגוון גדול מאד של צבעים ודוגמאות. יש לקוחות שמעוניינים שהכול יהיה בצבע לבן ואחרים בצבעים אחרים, או בכלי אוכל עם הדפסים שונים כמו פרחים מרהיבים.

 יש גם היצע של כמה סוגי סכו"ם מוכספים, מוזהבים, או צבעוניים. הבחירה היא בהתאם לבחירה של כלי האוכל וזאת כדי ליצור עיצוב מוצלח ביותר וליצור הרמוניה בין הפריטים השונים.

ציוד לשטח האירוע

ציוד להשכרה לאירועים שנערכים בשטח בעיקר בקיץ הוא שונה מהציוד שמסופק לאולמות. לכן המומחים של נויה השכרת ציוד לאירועים מספקים מקררים גדולים שיתאימו לאחסון של בקבוקי שתייה בקבוקי יין, בירות, פירות, סלטים ומאכלים שונים. כמו כן מספקים השכרת מקפיאים גדולים שמתאימים לאחסון של גלידות, ארטיקים, קוביות קרח, סוגים שונים של קינוחים ועוד. כאשר יש מקום לכל מוצרי המזון אפשר להיות רגועים שהקהל ייהנה ממטעמים ברמה קולינרית גבוהה.

תאורה היא גם צורך חשוב מאד לאירועים שמתקיימים בחוץ. המטרה היא שיהיה די אור מהחניה למקום האירוע כדי שהאורחים יראו את תוואי הדרך. כמו כן אור שיאיר את רחבת הריקודים, את האזור של דוכני המזון ושל השולחנות שסביבם ישבו המוזמנים בעת האירוע. כאשר יש מקררים מקפיאים תאורה ומכשור חשמלי נוסף, אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים מספקים גם גנרטורים שיספקו חשמל על פי הצריכה הנחוצה.

אירוע בחצר הבית

כאשר האירוע מתקיים בגינה הביתית, יש צורך לדאוג להעביר למקום ציוד להשכרה לאירועים כיוון שהמלאי המשפחתי של שולחנות, כיסאות, כלי אוכל ועוד אינו מספיק כשמדובר באורחים רבים. מעבר לכמות הנדרשת של הפריטים הללו דואגים גם לקרון של שירותים שיש בו כמה תאים וזאת כדי שהמוזמנים ימעיטו בהגעה לשירותים בתוך הבית.  

אם קבעתם מועד לחגיגת בר מצווה, יום הולדת או כל אירוע משמח אחר, אנחנו לשירותכם בעצה ובאספקה של כל הציוד.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת שולחנות

השכרת שולחנות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת שולחנות במגוון גדלים לאירועים אצל נויה השכרת ציוד לאירועים אפשר לשכור סוגים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן