השכרת סכו"ם חלבי לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

סכו"ם חלבי מתאים מאד לאירועים אשר מתבססים על ארוחה חלבית, כאשר מקפידים על הכשרות.

סוגי סכו"ם חלבי

מערכות הסכו"ם הן התכשיטים של שולחן האוכל והם מעניקים לו אופי ייחוד והדר. במחסנים של נויה – השכרת ציוד לאירועים יש מגוון עצום של דגמי סכו"ם חלבי בטיב מעולה ובעיצובים שונים המתאימים לכל שולחן ולכל אירוע. יש סכו"ם בצבע חלק ואחיד המשתלב עם הצלחות החלקות והאחידות .דגמים שונים של סכום, כמו סכו"ם דגם בעיצוב חדשני ומיוחד, זהו הדגם נוח לאחיזה ומתאים לכל מטבח ולכל ארוחה הסכו"ם מיוצר מנירוסטה איכותית אל חלד.

קיים גם דגם עבה עם ידית מעוגל, אשר מקשטים אותה בריקועים עדינים שהם נוחים לאחיזה ומתאימים במיוחד לארוחות חגיגיות הסכו"ם מיוצר מנירוסטה איכותית אל חלד. יש גם דגמים יוצאי דופן בסגנון וינטאז' אשר מבוססים על "מראה מיושן" מנירוסטה מט עם מראה "מיושן" אך מהודר, הכוללים עיטור עדין סביב הידית ובגימור מעניין בקצה הידית. גם דגם זה הוא נוח לאחיזה ומתאים לכל מטבח ולכל ארוחה. יש גם דגמים צבעוניים מאד אשר מתאימים מאד לאירועים שיש בהן צלחות צבעוניות וכך ההתאמה היא מושלמת.

סכו"ם חלבי באירועים שונים

באירועים שונים אשר מושתתים על ארוחה חלבית, כמו לדוגמה באירוע בת מצווה הנחגג בשעות הבוקר אפשר לשלב דגם של סכו"ם בעיצוב ישן עם צלחות בעיצוב ישן ומהודר. אופציה זו מתאימה  לאירוע של חתונת הזהב אשר מתקיים בשעות הבוקר. הסכו"ם הייחודי של נויה – השכרת ציוד לאירועים כולל סט סכו"ם חלבי איכותי אשר אפשר להתאימו לכל מערכת שולחן על פי הקו העיצובי שנבחר עבורו.

כל מערכות הסכו"ם מיוצרות מפלדת אל חלד, מאביזרים שבנויים כך שהם נוחים לאחיזה הן לילדים והן למבוגרים. הם מעניקים נראות יפה לשולחן ומעשירים אותו מאד. סטים מסוג זה מתאימים מאד גם לכנסים של חברות הייטק אשר מבצעים אותם בשעות הצהרים המוקדמות. אפשר לספק להם סכו"ם בדגמים אלגנטיים המתאפיינים בקווים ישרים ובתוספת של עיטור עדין בקצה הידית, הדגם נוח לאחיזה ומתאים לכל מטבח ולכל ארוחה.

סכו"ם חלבי לאירועים המתקיימים בחוץ

אירועים שונים של נויה – השכרת ציוד לאירועים, מתקיימים בטבע כמו ימי הולדת בפארקים, עבור ילדים שנאספים בסמוך לגני השעשועים ושם מגישים להם ארוחות המבוססות על מאכלים חלביים. לאירועים האלה אפשר לספק ולהתאים להם סכו"ם חלבי, יש סכו"ם חלבי שהוא יפה ועמיד אשר יתאים לאירועים אלה.

הסוד לאירוע מושלם הוא ציוד אחיד נקי ומתוחזק, אשר מונח על השולחן של האורחים כשהוא נקי ובוהק לשביעות רצונם של משתתפי האירוע. בגווני מאט, מבריק, חלק, מחוספס, עם ידיות ממתכת או מעץ ובשפע של גוונים טרנדיים שעשויים מפלדת אל חלד ובחלקם יש גם אביזרים העשויים מפלסטיק איכותי.

המארחים רואים את ההיצע הגדול של אופציות הסכו"ם ומתוכו הם בוחרים את האפשרות שנראית להם המתאימה ביותר לכל אירוע שלהם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »

השכרת מצננים

השכרת מצננים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מצננים בגדלים שונים מצננים הם פתרון נפלא לימים החמים. לאור מזג האוויר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן