כספות חזקות לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

אירועים משמחים כמו בר מצווה יום הולדת, חתונה וברית מילה הם אירועים משמחים אשר האורחים מביאים לחוגגים מתנות של המחאות או כסף מזומן . את המעטפות הללו נוהגים לשלשל לתוך כספות המוצבות בכניסה לגן האירועים, בכניסה לאולם או כל מקום שהוא נוח ונגיש לציבור.

ליד הכספת מונח שולחן אשר עליו מונחות מעטפות וכלי כתיבה ודבר זה מקל על האורחים אשר מכניסים את הכסף או את ההמחאה בתוספת ברכה קצרה למעטפות היפהפיות. בדרך זו המארחים ידעו ממי קיבלו את המעטפות. הכספות מסירות דאגה מראש החוגגים בקשר למתנות שקבלו ואין פחד שמא יגנבו את הכספת כיוון שהיא כבדה מאד ובדרך כלל מקובעת ונעולה עם קוד אשר רק מנהל האירוע יודע אותו. שכרת כספות לאירועים זו הדרך היחידה לשמור על כמויות גדולות של כסף במהלך האירוע ולכן מדובר בנושא שהוא אקוטי.

כספות להשכרה

חברת נויה השכרת ציוד לאירועים משכירה כספות לאירועים ויש לה מגוון של כספות להציע עבור כל אירוע. הכספות קיימות בגדלים שונים, בהתאם לכמות האורחים העתידים להגיע לאירוע אפשר להחליט מהו גודל הכספת הנכון ביותר לכל אירוע. לכן מומלץ ליצור קשר עם חברת נויה – השכרת ציוד לאירועים ולהתייעץ עם נציגיה לגבי הגודל ואיכותה של הכספת שמעוניינים לשכור.

חברה זו גם משכירה גם ציוד לאירוע כמו כיסאות שולחנות וכלי אוכל לכן קל להוסיף לעסקה של השכרת הציוד את הכספת. צוות החברה מגיע למקום החגיגה עם הציוד ובודק את הכספת שהיא תקינה, ננעלת ונפתחת כהלכה כך שהיא תשרת את המטרה באופן יעיל ומקצועי. הצוותים הלוגיסטיים מוודאים שאין תקלה, דבר שעלול להוביל להשכרת כספת לא מתאימה מבחינת טיב הנעילה ולכן קיים חשש שאפשר יהיה לפרוץ אותה בקלות.

סוגי כספות

קיימים סוגים שונים של כספות לאירועים להשכרה, כמו כספת עם נעילה מכנית ידנית גוף ודלת מפלדה יצוקה צירים מוסתרים לאבטחה מנעול שילוב אלקטרוני שילוב לתכנות של שלוש עד שמונה ספרות, לתכנות קוד מאסטר או כספת קופה דיגיטלית עם פתח עליון שמתאימה לאירוע עם כמות קטנה יחסית של אורחים.

יש גם כספת לאירועים עם כמות גדולה של מוזמנים הכוללת חריץ רחב בחלקו העליון כספת עם ארבע נעילות, קוד מסטר לקב"ט ואפשרות לנעול עם קוד אפשרות לנעול עם כרטיס אשראי או כרטיס מגנטי. זוהי מערכת נעילה אוטומטית ולאחר שלושה ניסיונות לא נכונים הכספת ננעלת לחמש דקות ובמקרה הזה אפשר לפתוח את הכספת באמצעות מפתח.

קיימת גם כספת חיצונית דיגיטלית שמתאימה לאירוע רב משתתפים במידות חיצוניות: 380*460*830 מידות פנימיות: 330*450*740 משקל 55 ק"ג עובי הדלת 6 מ"מ גוף 3מ"מ מספר בריחים 5 כספת זו כבדה מאד ומאובטחת מאד כך שאי אפשר לשאת אותה בגלל כובדה וחזקה ומאובטחת מבחינת הנעילה ואפשר להשכיר אותה אצל נויה – השכרת ציוד לאירועים.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת הגברה

השכרת הגברה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת הגברה לאירועים מוצלחים במיוחד המוסיקה היא מסמר הערב בכל אירוע. כאשר מדובר

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »

השכרת מחסומים

השכרת מחסומים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מחסומים שימושיים עבור אירועים באירועים רבים אנו מספקים מחסומים כדי לתחום את המרחב כולו

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן