אופציה מעולה - מקלחת ניידת באירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

מקלחות
השכרת מקלחת ניידת לאירוע - התמונה להמחשה בלבד

במדינה חמה כמו בישראל, אחת האופציות המוצלחות שקיימות כאשר עורכים אירועים בשטח היא מקלחת ניידת.

מבנה של מקלחת ניידת

בחתונה אשר מתקיימת בטבע בימים חמים, בני הזוג וגם האורחים מזיעים מאד ומרגישים מאד לא בנוח. לכן יש להם אפשרות להיכנס אל מקלחת ניידת אשר ממוקמת בקרון יציב באחת מפינות השטח. כך הם יכולים ליהנות ממקלחת ניידת נהדרת, להתלבש ולצאת שוב לאורחים כדי להמשיך וליהנות מהאירוע.

נויה השכרת ציוד לאירועים מציעה לבעלי האירוע לשכור מקלחת ניידת באירועים שמתקיימים בחוץ כיוון שהיא זו שעושה את האירוע למוצלח, במיוחד לאור ההרגשה הטובה של האורחים אחריה. כך הם יוצאים רעננים ומוכנים לכבוש שוב את רחבת הריקודים לצלילי המוסיקה הנפלאה שאהובה מאד על הקהל.

חתונות בשטח

בני הזוג אשר מזמינים את הציוד עבור האירוע שלהם, מזמינים שולחנות, כיסאות, חופות ופריטים רבים נוספים. כיוון שהאירוע מתקיים במקום פתוח להבדיל מאולם, יש מחויבות להציב במקום זה קרון של שירותים בגודל המתאים על פי כמות תאי השירותים שתואמת את כמות האורחים אשר צפויים להגיע. יש מבנים נפרדים של שירותים ויש גם מבנים שיש בהם גם מקלחת.

מדובר בקרונות שהם נוחים מאד, יש בהם את מלוא האבזור הנדרש כמו ראש מקלחת המתיז מים בכמות נוחה, סבון, מיקום נוח להנחת הבגדים, מגבות וכל פריט נוסף שיש בו צורך. בשנים האחרונות אפשר לראות שבכל אירוע מסוג זה שמתנהל בשטח יש מקלחת ניידת. זו הסיבה שהמארחים מודעים לחשיבות הרבה של אופציה זו והם מזמינים זאת מראש יחד עם שאר המוצרים שהוזמנו אצל נויה השכרת ציוד לאירועים.

מעטפת לכל האירוע

מארחים רבים מכינים בעת תכנון האירועים רשימות של מוצרים שהם מעוניינים לשכור ליום זה. כולם מעוניינים שיהיו אלה מוצרים איכותיים ובטיב מעולה וזאת כדי שהאורחים ייהנו באירוע מתחילתו ועד סופו. כדי לבדל את האירוע מאירועים אחרים הם מבקשים לשכור פריטים ייחודיים, כמו כלי אוכל בעלי טקסטורות מיוחדות, השכרת סכו"ם לאירועים מרשים, כיסאות יציבים שמתאימים לשטח שהוא אינו ישר לחלוטין להבדיל מאריחים.

כאשר המארחים נחשפים לכל האופציות של ציוד להשכרה של נויה השכרת ציוד לאירועים, הם מבינים עד כמה הרעיון של מקלחת ניידת הוא מוצלח ולכן מזמינים גם אפשרות זו. מי שבדרך כלל לא מגיע לאירועים בשטח לא מודע לאופציה זו, אך מכיוון שמדובר בצורך מהותי במיוחד, הקרון מגיע לשטח.

מקלחת ניידת

מארגני האירוע דואגים שהמקלחת תהיה נקייה, היגיינית ואסתטית. נושא זה נבדק לפני האירוע וגם במהלכו, כפי שמבצעים גם בחדרי השירותים שמגיעים גם הם לשטח.

אם גם אתם מעוניינים בגימיק הנהדר של מקלחת ניידת, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג של נויה השכרת ציוד לאירועים ישוחח אתכם בהקדם. הוא יעביר לכם את מלוא המידע על האפשרויות השונות כדי שתקבלו החלטה על הדגם שהוא הנכון ביותר עבורכם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »

השכרת מצננים

השכרת מצננים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מצננים בגדלים שונים מצננים הם פתרון נפלא לימים החמים. לאור מזג האוויר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן