רשת צל לייקרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

רשת צל לייקרה היא רשת הצללה העשויה מבד לייקרה. היתרונות של בד לייקרה הם האלסטיות שלו, בעל הגנה מפני קרינה UV  לאור העוצמה הגבוהה של השמש. בד לייקרה הוא בעל תקן UPF50 + ולכן זהו הבד האידיאלי לשימוש באירועים המתקיימים בחוץ בשעות היום כאשר השמש קופחת על ראשיהם של האורחים באירוע.

 

רשת צל לייקרה מספקת הגנה של 90% – 97% וככל שצבע הבד כהה רמת ההצללה גבוהה. ניתן למתוח את בד לייקרה מעבר לגודלו המקורי ב-25% תוספת של מתיחה לאור הגמישות שלו. רשת זו אינה סופחת חול ואת החול אשר מצטבר על הרשת ניתן לנער בקלות ואפשר לכבס רשת זו במכונת כביסה בטמפרטורה של 40 מעלות. לאור כל זאת הבחירה של לקוחות רבים היא רשת צל לייקרה שהיא הפתרון הטוב ביותר להצללה דקורטיבית ואלגנטית.

התמונה להמחשה בלבד

רשת צל לייקרה לאירועים

בעונת הקיץ רבים מקיימים אירועים בחוץ בשעות היום על החוף, בחצר הגדולה של הבית, בפארק ביער ובמקומות נוספים בטבע. חברת נויה השכרת ציוד לאירועים מספקת למטרות האלו מגוון של שמשיות איכותיות ומאסיביות וגם רשתות צל. מדובר בנושא חשוב ביותר כיוון שללא הצללה אי אפשר לקיים אירוע. לאורחים יהיה חם מדי וקיים חשש שהם לא יישארו עד סוף האירוע.

 

רשתות צל יצרו הצללה וינעימו למוזמנים את האירוע. בהתאם לסוג האירוע ולכמות המשתתפים מחליטים על הגודל הנכון ביותר של יריעת ההצללה הנחוצה לאירוע. בנוסף לכך קיימת חשיבות גבוהה להצללה על דוכני המזון, כדי שהמזון לא יינזק עקב החום הכבד. לכן מפזרים גם שמשיות רחבות של נויה השכרת ציוד לאירועים.

 

קיימת אופציה נוספת להצללה בעזרת רשת צל הקיימת במחסנים בכמה גדלים, בהתאם לגודל השטח היא נפרסת באירוע. אפשר לקשור את הרשת בקצוות שבפינת הרשת ולמתוח אותה לארבעה כיוונים וכך להשיג כיסוי מקסימלי.

 

סוגי צליות להשכרה

יש כמה סוגי רשת להצללה: רשת רגילה – שהיא הרשת הנפוצה ביותר אשר מורכבת משכבה אחת ומספקת הצללה בסיסית.

 

רשת דו שכבתית-רשת זו מורכבת משתי רשתות שונות היא מספקת הצללה איכותית ונחשבת לרשת החזקה יותר והיא קיימת בכמה גוונים.

 

רשת להחזרת קרני שמש – רשת אילומניט היא רשת שאינה חוסמת את קרני השמש אלא מחזירה אותם כלפי מעלה. רשת זו מספקת הצללה ומפחיתה את החום מתחת לרשת. לכן היא מאד מתאימה לאירועים הכוללים קהל רב.

 

בחלק מרשתות ההצללה קיים חומר מעכב בעירה. זוהי רשת שיכולה לחסום את התפשטות השריפה לזמן מסוים.

 

קיים מגוון של רשת צל לייקרה בגדלים ובצורות שונות, צליית בד לייקרה משולש, אוהל לייקרה ענק, צלייה מבד לייקרה 4 *4.5 מטר. או רשת צל לייקרה שניתן להשכיר לפי מטר ולפי הזמנה אישית.

 

העדיפות רשת צל לייקרה

אחד היתרונות של רשת צל הוא העובדה שהיא אינה אטומה הרמטית ולכן היא מאפשרת כניסת אוויר ואור מתחתיה. היא מצמצמת את נזקי השמש בעיקר אם היא מגינה 90% ובעלת סינון UV נגד קרינת השמש החזקה.

 

אם האירוע הבא שלך מתוכנן לקיץ, נשמח להציע לכם את אחת מרשתות הצל המעולות שלנו. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו יעביר לכם בקרוב את מלוא המידע בנושא זה.

 

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת הגברה

השכרת הגברה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת הגברה לאירועים מוצלחים במיוחד המוסיקה היא מסמר הערב בכל אירוע. כאשר מדובר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן