התאמה של סכו"ם חלבי

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

אחד הפריטים החשובים בכל אירוע שיהיה בו תפריט חלבי הוא סכו"ם חלבי, כיוון שמדובר בנוחות הבסיסית של כל סועד כשהוא אוכל את המנות המוגשות בכניסה, את המאכלים במנות העיקריות ואת הקינוחים.

התאמה של סכו"ם חלבי

נוחות אחיזת הסכו"ם היא נושא מהותי בכל אירוע וזו הסיבה שהצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים, מציעים ללקוחות כמה וכמה אופציות של מערכות סכו"ם חלבי. המגוון כולל פריטים קטנים מהממוצע שהם מתאימים מאד למנות הראשונות המוגשות בדוכני המזון. שם הצורך הוא בדרך כלל של מזלגות בלבד. כיוון שמדובר במנות קטנות שלעיתים אוכלים אותם בביס אחד, או בכמה ביסים בודדים.

מעבר לכך דואגים למערכות סכו"ם למנות העיקריות שהן כוללות סכין איכותי, מזלג בטיב מעולה ולעיתים גם כפות אם מגישים מרק חורפי. כל הפריטים הללו מיוצרים מפלדת אל חלד בייצור מיטבי כך שהמוצרים האלו לא מעלים חלודה. הנציגים של נויה השכרת ציוד מציעים אופציות של סכו"ם בצבעים מתכתיים כמו כסף, ברונזה וזהב.

התמונה להמחשה בלבד

שלל גוונים של סכו"ם

מעבר לכך יש גם סטים של סכו"ם חלבי שהוא צבעוני או משולב עם כמה צבעים. יש לו יתרון של התאמה מיטבית לכלי אוכל שונים שגם הם כוללים יותר מגוון אחד. כמו לדוגמה צלחות בהירות עם הדפס של פרחים וסכו"ם שהוא מאחד מהגוונים הדומיננטיים של הצלחות.

על פי הדגם שנבחר, האורחים יקבלו גם מוצרים נוספים להשלמה ממנו כמו כפות גדולות להגשת הסלטים וגם כפיות קטנות המותאמות לשתייה החמה וגם לעוגות ולקינוחי הכוסות שמוגשים לקראת סוף האירוע.

העיצוב הכללי של המסיבה

בחגיגות רבות קובעים קונספט על פי סגנון מסוים, כמו לדוגמה ערב לטיני, ערב קיצי וכו'. הייחוד של המומחים של נויה השכרת ציוד לאירועים הוא ההתאמה של סכו"ם חלבי בעל הנראות המתאימה ביותר הן לצלחות והן לנראות הכללית של האירוע. הלקוחות מקבלים אפשרות לבחור בין הפריטים הרבים שמופיעים בקטלוג הוויזואלי כדי שיהיה זה השילוב המוצלח ביותר.

הזמנה של ציוד לאירוע

כל אירוע מצריך תכנון מדוקדק. במקרים רבים הלקוחות אינם מודעים לצורך ולכן הם נעזרים באנשי המקצועי של נויה השכרת ציוד לאירועים שמעניקים להם את כל המידע המלא על מה שקיים במחסנים שלהם. הם עוברים על כל הצ'ק ליסט כדי לא לשכוח שום פריט כיוון שהכול חשוב. על פי אופיו של האירוע, מיקומו וכמות המוזמנים מכינים הזמנה מפורטת של המוצרים, הכמות הנחוצה מכל אחד מהם, הגוון והדגם וכך כל לקוח מקבל את מלוא ההזמנה שלו.

בחירה של מוצרים מובילים למסיבת טבע

במסיבה שנערכת בטבע יש צורך לדאוג לפריטים ייחודיים שאין צורך להזמין אותם בחגיגה שנערכת באולם או בגן אירועים. למקום זה יש לספק מקרר או מקררים כדי לאחסן את כל המזון וכך הוא לא יתקלקל. כמו כן מקפיא עבור קוביות הקרח, גלידות, קינוחים ועוד. מוצר הכרחי הוא גנרטור שיש להשכיר בגודל הנדרש וזאת על פי כמות מוצרי החשמל שיש לחבר במקביל כדי שיפעלו לאורך כל האירוע.

מעבר לכך שוכרים קרוואן שיש בו כמה תאי שירותים (קראו עוד על השכרת שירותים ניידים). יש כמה גדלים של מתקן זה והלקוחות בוחרים מתקן שימושי על פי כמות האורחים שאמורים להגיע. בימי הקיץ החמים מוסיפים גם קרוואן של מקלחות המאפשר לבאי האירוע להיכנס להתרעננות במקלחת, ליהנות מכל הפריטים הנלווים כמו מגבת וסבון ומיד לאחר המקלחת לחזור לחגיגה הגדולה.

אם אתם מתלבטים לגבי הציוד הנדרש לאירוע, כמו סכו"ם חלבי, דברו אתנו ונשמח להעניק לכם את מלוא ההכוונה כדי שיהיה זה אירוע מוצלח ביותר.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן