השכרת ציוד ליום הולדת

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

מעוניינים לחגוג יום הולדת בטבע או באולם ועדיין לא החלטתם איזה ציוד נחוץ לכם כדי לחגוג את יום הולדתכם? לצוותים של חברת נויה השכרת ציוד לאירועים יש ה ניסיון רב בהקמת אירועים שונים והם ישמחו לסייע לכם כדי לבחור את הציוד הנחוץ לכם וזאת כדי שתוכלו לחגוג אירוע יום הולדת מיוחד במינו בעזרת מגוון גדול של ציוד להשכרה עבור היום המיוחד והחשוב עבורכם.

מגוון ציוד לאירועים

התכנון של השכרת ציוד ליום הולדת נקבע על פי כמה פרמטרים, הצפי של כמות האורחים, התפלגות הגילאים ועל פי מיקום החגיגה אם יהיה זה במקום סגור או במקום פתוח בטבע, ביער או על שפת הים. אם מועד האירוע יהיה בעונת החורף או הקיץ? זאת כדי להתאים לכם את הציוד הנחוץ עבור חגיגת יום ההולדת הספציפית שתהיה הכי מוצלחת. לחברת נויה קיים מגוון גדול של שולחנות בגדלים בצורות ובגבהים שונים. כסאות איכותיים ונוחים אשר יתאימו לשולחנות וגם כלי אוכל להגשה כמו צלחות וכוסות מסוגים שונים אשר כולן איכותיות ומותאמות למטרות השונות

השכרת ציוד ליום הולדת בטבע

ליום הולדת בטבע נחוץ ציוד אשר מתאים למיקומו ולעונה שהוא נחגג וכן אם התיאום הוא לחגיגה במהלך היום כאשר יש שמש חזקה, או לחלופין בשעות בין הערביים או בערב. נויה השכרת ציוד לאירועים מציעה גם ציוד של ישיבה אלטרנטיבית אשר מותאם לישיבה בחיק הטבע, על חוף שפת הים כורסאות וספות העשויים מחומרים שונים ומותאמים לישיבה בחוץ.

השכרת ציוד ליום הולדת לילדים כולל דוכני מזון שונות המיועדות להכנת מזון שהוא אהוב על הילדים כמו מכונת מזון לנקניקיות, מכונת תירס מכונת צ'יפס ועוד. אם האירוע מתקיים במהלך היום מציבים שמשיות להגנה מהשמש וגם מאווררים גדולים ליצירת רוחות קלילות.

כשמדובר בחגיגות ימי הולדת עבור אנשים בוגרים נויה השכרת ציוד לאירועים תספק מגוון של דוכני מזון בגדלים שונים עבור האפשרויות השונות של סוגי המטעמים שיוגשו על מגשים בגדלים שונים המותאמים לסוגים השונים של המזון המופיע בתפריט.

קיים גם מכשור ייעודי למטרות שונות כמו: מנגל לבשרים, מכשיר להכנת עופות בגריל, פלנצ'ה כדי לצלות המבורגר, מכשור זה יעמוד סמוך לדוכנים לאחר העשייה של הבשרים והמלצרים מניחים את האוכל המוכן על צלחות הגשה השונות עבור האורחים.

יום הולדת פעם בשנה

השכרת ציוד ליום הולדת באולם כולל מבחר של שולחנות וכסאות בגדלים ובצורות שונות שולחנות עגולים ומרובעים אשל יפוזרו במרחב האולם וכיסאות תואמים ונוחים, כל הכיסאות הם מאיכות מעולה, יציבים ומותאמים למשקל הגוף של המוזמנים ליום ההולדת. על השולחנות יונחו צלחות וסכו"ם צבעוניים או כסופים וכן צלחות מדהימות על פי בחירתם של הלקוחות אשר יתאימו לאופי האירוע ולכמות המוזמנים.

מעוניינים לחגוג יום הולדת בטבע או באולם? אנשי חברת נויה ציוד השכרה לאירועים ישמחו להעניק לכם הכוונה לתכנון חגיגת יום הולדת מוצלחת במיוחד צרו קשר עכשיו.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת דוכנים עבור מזון מגוון לאורחים בכניסה לאירוע שמתקיים בגן אירועים, באולם או

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן