שירות מושלם של השכרת ציוד לחתונה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

בשנים האחרונות זוגות רבים מעוניינים להתחתן במקומות מיוחדים כמו בחוף הים, ביער, בחצר של בית מיוחד אם החצר גדולה וכן במקומות שונים בטבע. באירוע כמו חתונה רוב האורחים הם בוגרים ויש גם מעט ילדים ולכן השכרת לחתונה הוא בהתאם לכמות המוזמנים.

במקומות אלה חברת נויה השכרת ציוד לאירועים יכולה להעניק לכם את מלוא הסיוע כדי לנהל את החתונה באופן מיטבי לשמחתם של בני הזוג ושל כל האורחים.

חתונה בחוץ ברחבת הבריכה או בחצר

אם אתם מתכננים חתונה ברחבת הבריכה או בחצר אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים, יספקו למקום האירוע מקומות ישיבה אלטרנטיביים נוחים ביותר עבור ישיבה בחוץ. קיימים כמה סוגים שונים של מערכות ישיבות אלטרנטיביות במסגרת השכרת ציוד לחתונה. יש כורסאות נפרדות וספסלים מעץ, רהיטים מראטן, ברזל או אלומיניום. כמו כן מזרנים בסגנון פוטון נוחים מאד אשר עטופים בבדים המיועדים לחתונה המתקיימת בחוץ, הם משרים רוגע ושלווה לאורחים המתמקמים עליהם .כמו כן מגיעים לשטח גם שולחנות בר גבוהים וכסאות גבוהים עבור ישיבה או עמידה סביבם.

כאשר החתונה נערכת בצהרים כשהשמש יוקדת, אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים מתקינים במקום  שמשיות או בד הצללה. כמו כן גם מספקת כספות איכותיות הפועלות בטכנולוגיה חדשנית ובעלת שיטת נעילה שאי אפשר לפרוץ אותה. החברה מספקת גם מקפיאים ומקררים כדי לאחסן את המזון ואת השתייה המרובה, כוסות לשתייה חמה וקרה ואת הצלחות והסכו"ם  הייעודיים של השכרת ציוד לחתונה.

חברת נויה השכרת ציוד לאירועים מספקת השכרת ציוד לחתונה שכולל גם חופות לחתונה מרהיבות שונות ומרובות שיכולות להתאים לטעמם של בני הזוג. כמו חופה עם עמודי במבוק, עיצוב של פרחים על גבי החופה, חופה מסורתית הכוללת ארבעה עמודי אחיזה מאסיביים שיחזיקו אותם ארבעה גברים במהלך טקס החופה. הזמן המרגש ביותר הוא ההגעה אל החופה,  אנו יכולים לרגש מאד עם שביל של עששיות לאורך שביל הכניסה של הזוג.

חתונה במקום סגור בבית או באולם גדול

אם בני הזוג מעוניינים לערוך חתונה במקום סגור בבית או באולם גדול. בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים יוכלו לספק לכם את כל ההיצע הדרוש. בעצה אחת עם  המארחים, מחליטים יחד אילו סוגים של שולחנות ייצרו ויראו המרשימים ביותר בחתונה.

קיים ציוד איכותי ומרשים עבור החתונה המתקיימת במקום סגור, אשר ישרו במקום אווירה יפה ונינוחה. כמו לדוגמה שולחנות בגדלים שונים ובסגנונות שונים מרובעים עגולים ומלבניים.

אפשר לספק דוכני מזון שיוצבו בכל מרחב הכניסה וכך למוזמנים יהיה נוח לגשת לדוכנים השונים ולטעום מהמטעמים המוגשים לאורחים. כמו כן יוצבו כיסאות במקומות שונים בחוץ כדי שתהיה לאורחים את האפשרות הזו למנוחה ולשיחה.

כל השולחנות וכל הכיסאות בתוך המבנה הם בטיב מעולה ומיוצרים מחומרים איכותיים ומעוצבים יפה לחתונה החגיגית. הצלחות והסכו"ם כוללים דגמים שונים ורבים אשר משרים אווירה חגיגית ומותאמים עבור השכרת ציוד לחתונה.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נעשה כל שניתן לתיאום אספקת מלוא הציוד הנדרש.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מחסומים

השכרת מחסומים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מחסומים שימושיים עבור אירועים באירועים רבים אנו מספקים מחסומים כדי לתחום את המרחב כולו

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן