השכרת מצננים לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

השכרת מצננים לאירועים שונים, תורמת מאד לצינון המקום שבו מתקיים האירוע. כיוון שבאירועים עם מצננים האורחים ייהנו מאוויר קריר המגיע מהמצננים ואוויר זה יוסיף לתחושה נעימה באירוע .

המצננים מתאימים גם בימים חמים בקיץ הלוהט, כיוון שבאקלים הים תיכוני בישראל יש כמות גדולה מאד של ימים חמים ולחים. באירוע שבו מצטופפים אורחים רבים, המצננים  יעזרו מאד לצנן את המקום שבו הם מתארחים ומבלים. נויה – השכרת ציוד לאירועים יכולים לצנן לכם את האוויר באירוע על ידי השכרת מצננים עבור האירוע שאתם מקיימים.

השכרת מצננים לאירועים המתקיימים בחוץ

במחסנים של נויה – השכרת ציוד לאירועים יש מגוון מצננים בגדלים שונים. השכרת מצננים מחברה זו יכולה להוסיף רבות להצלחת האירוע, כיוון שהאורחים יחושו בנוח ולא יסבלו מהחום ומהלחות הרבה.

כאשר מציבים מצנן בכניסה לאירוע, האורחים שמגיעים מבחוץ ירגישו מיד את ההבדל בין רמת הטמפרטורה ששררה בחוץ לבין הטמפרטורה הקרירה ליד המצננים המפוזרים ברחבת האירוע. אם מדובר ביום הולדת של ילדים, שהם פעילים יותר מהמבוגרים כיוון הם מתרוצצים ממקום למקום וכך הם מתחממים ומזיעים. אך כאשר יש מצננים שמפזרים עליהם רוח קרירה וינעימו להם בטמפרטורה קרירה יותר על גופם,  והם ירגישו באווירה הנעימה במקום. השכרת מצננים לאירוע בת מצווה המתקיים בחצר הוא הצעד הנכון ביותר כדי לשפר את רמת המיזוג, אם יונחו מצננים מסביב לרחבת האירוע. הם יקררו מעט את האזור וינעימו את האווירה כאשר הם ירקדו ברחבת הריקודים לצלילי המוזיקה הקצבית המתנגנת באירוע.

אופן הפעולה של המצנן ומיקומו

המצננים פועלים בעזרת מאגר של מים שנמצא בחלק התחתון של המצנן. במרכז המצנן יש פדים שסופגים את המים לאחר ההפעלה של המפוח, המפוח יונק את האוויר החם מן הסביבה לכיוון הפדים הלחים והמפוח. כמו כן יבוצע שינוי כיוון מהפדים והאוויר יתפזר כלפי חוץ. מדובר באוויר צונן שהתקרר מהפדים הספוגים במים.

חשוב להציב את המצננים האלה במקומות אסטרטגיים אשר ישפיעו בצורה הטובה ביותר על צינון האוויר עבור האורחים. דגש מיוחד יינתן לרחבת הריקודים שם האורחים ממתנועעים ומזיעים במהלך הריקוד, כך הם לא יסבלו מהחום העוצמתי במיוחד בימי הקיץ החמים. המצננים הללו צורכים חשמל בצורה מינורית ואינה משמעותית וקל להציב אותם בכל מקום כיוון שאין צורך בתשתית מיוחדת ולכן הם מתאימים לפעול בכל מקום שבו מתקיים האירוע.

גדלים של המצננים

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים קיימים מצננים בגדלים שונים ונפחים שונים של טון הקירור. יש מצננים המתאימים להצבה ליד אנשים מעטים, ויש מצננים גדולים שניתן להציבם במקומות שיש בהם  קהל רב.

חלק מהמצננים הם ניידים ולכן אפשר להעבירם ממקום למקום בהתאם לרצונם של האורחים ולפעילותם באירוע. לדוגמה בזמן המינגלינג ובזמן הארוחה נציב את המצננים ליד האנשים שסועדים, לאחר שהם יסיימו לאכול נעביר את המצננים לאזור שבו הם מתקהלים לאחר הארוחה. לרחבת הריקודים או למקומות ישיבה קבוצתיים אשר שם הם מתקהלים.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מחסומים

השכרת מחסומים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מחסומים שימושיים עבור אירועים באירועים רבים אנו מספקים מחסומים כדי לתחום את המרחב כולו

להזמנת השירות »

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן