השכרת הגברה לכל אירוע

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

באירועים רבים המתקיימים באולמות, בגני אירועים, בשפת הים או ביער יפה ומיוחד, יש צורך בסיסי להשכיר עבורם מערכת הגברה שתתאים לאירוע. מערכת הגברה טובה שתכריז על כניסתם של החתן והכלה, להשמעת הברכות של חתן הבר מצווה ובעיקר עבור השמעת מוזיקה לריקודים.

כך גם באירועים עסקיים, המפתח להצלחה הוא השכרת הגברה מקצועית אשר תאפשר לכולם להקשיב לקולות המדויקים שנשמעים במיקרופונים או במצגות.

התמונה להמחשה בלבד

השכרת הגברה עבור אירועים שונים

השכרת הגברה באיכות הטובה ביותר עבור אירועים שונים היא חשובה מאד להצלחת האירוע. הן אם מדובר באולם גדול והן באולם קטן. השכרת הגברה בטיב מעולה חשובה לאירועים הנחגגים באזור פתוח כמו פארק גדול, יער מיוחד או אירוע המתקיים בחוף על שפת הים. כאשר מערכת ההגברה היא תקינה ונעימה, המוזמנים ישמעו היטב את המוזיקה המתנגנת ברקע או ברחבת הריקודים וייהנו לרקוד לצליליה.

השכרת הגברה לאירועים חייבת להיות של מערכות מקצועיות בלבד ולכן חשוב מאד להתייעץ עם צוות המומחים והמקצועיים של חברת נויה השכרת ציוד לאירועים, כדי שתתבצע התאמה מושלמת של מערכת ההגברה המתאימה ביותר עבור האירוע שלכם ואשר תעניק לכם עוצמת שמע רצויה ולא צורמנית על פי גודלו של השטח וכמות המוזמנים.

מה כולל ציוד ההגברה?

ציוד ההגברה כולל רמקולים על עמודים או רמקולים המונחים על הרצפה/מדפים. כמות הרמקולים היא בהתאם לצורך, אופי המיקום, כמות המוזמנים בעיקר אם מדובר על אירוע במקום פתוח בטבע.

יש רמקולים להשכרה בעוצמות של 360 וואט ויש בעוצמות 800 וואט למערכת ההגברה נלווים כמות של מיקרופונים רגילים, פאסיביים או אקטיביים (טובים גם להשכרת ציוד אירועים קטנים ). רמקול אקטיבי ידוע כרמקול מוגבר הוא משלב מגבר פנימי בתוכו ולכן הוא לא זקוק להוספה של מגבר חיצוני וכך הוא פועל בצורה עצמאית, הוא נחשב לאיכותי מבחינת הסאונד וכן הוא נייד ואינו מצריך לסחוב ציוד נילווה כמו פרוססורים ומגברים.

יתרונו של רמקול פאסיבי הרגיל ללא מגבר ותוספי אלקטרוניקה הוא שקל להפעילו בתנאי שמש כאשר הוא במקום מוצל, חסרונו בזה שאינו נוח לניוד ממקום למקום. יש צורך בחיבורים נוספים לעומת מגבר אקטיבי. ההגברה כוללת כמות מיקרופונים אלחוטיים עבור שירה במסיבות קריוקי.

מאד חשוב שתהיה התאמה של מערכת ההגברה לאירוע, צוות נויה השכרת ציוד לאירועים יכוון ויתאים את ההפעלה של ציוד ההגברה עבור האירוע שיותאם: לכנס עסקי, או לערב קריוקי, למסיבת ריקודים בטבע, חתונה יום הולדת ועוד אירועים שונים. כאשר ההתאמה מושלמת המוסיקה בדציבלים הנכונים היא נעימה לאוזן השומע ולא צורמת מדי וגבוה מדי לשמיעה.

מעוניינים בהגברה איכותית וטובה אשר תתאים לאירוע שאתם חוגגים, השאירו כאן את פרטי ההתקשרות אתכם ואחד הנציגים המקצועיים שלנו ישוחח אתכם וימליץ לכם על השכרת הגברה שתהיה המתאימה ביותר לכל סוג של אירוע. בהתאם לכך יובל הציוד למתחם האירוע, כמה שעות לפני תחילתו.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת מאווררים

השכרת מאווררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: החשיבות הגדולה של השכרת מאווררים בקיץ השילוב של קיץ חם ואירועים מחוץ לבית הם אופציה

להזמנת השירות »

השכרת הגברה

השכרת הגברה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת הגברה לאירועים מוצלחים במיוחד המוסיקה היא מסמר הערב בכל אירוע. כאשר מדובר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן