היצע נרחב של ציוד לקייטרינג

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לקייטרינג תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! החל מאוהלים ועד מפות שולחן. בעלויות נמוכות.

ציוד מקצועי לקייטרינג - התמונה להמחשה בלבד

כאשר מתכננים חגיגה, הדרך המוצלחת ביותר היא לבצע זאת באמצעות חברה אשר מספקת ציוד לקייטרינג כיוון שיש ברשותה את כל הציוד ולכן אין צורך לפנות לכמה ספקים, אלא מבצעים הזמנה מרוכזת בחברה שמתמקצעת באספקה של ציוד לקייטרינג לאירועים וכך כל הפריטים מגיעים למקום האירוע מבעוד מועד.

הכנות לקראת האירוע

לחברת הקייטרינג יש שפע של ציוד וכך עוברים על הרשימות ומזמינים את הפריטים שנחוצים לכל אירוע ספציפי ובכמות הנחוצה על פי כמות המוזמנים. היתרון הוא שאנשי המקצוע מסייעים בקבלת ההחלטות וזאת לאור המיומנות הרבה שלהם. בדרך זו לא מזמינים מוצרים מיותרים, אלא בדיוק את מה שצריך.

אופציות של ציוד לקייטרינג להשכרה

בהתאם לאוכל שאמורים להגיש במהלך האירוע קובעים את כלי האוכל המתאימים ביותר מתוך ההיצע הקיים. צלחות למנות ראשונות, למנות ביניים, למנות עיקריות ולקינוחים. כוסות לשתייה רגילה, כוסות ייעודיות לשמפניה, יין, מרטיני וכו'. ספלים לקפה ולתה. לחברת השכרת ציוד לאירועים לקייטרינג יש כמה סוגים של סכו"ם בעלי סכינים רגילים או סכינים חדשים במיוחד אם מדובר בחגיגה על האש שבה יוגשו סטיקים ובשר שהוא מעט קשה.

בנוסף לכך מגשים משלל סוגים וגדלים שעליהם יונח האוכל המוכן, או לחלופין מגשים גדולים שאפשר להניח אותם על מקור חום, כדי שהאוכל יהיה כל הזמן בדרגת חמימות.

ציוד להשכרה עבור מסיבות

אופציות עבור מסיבות אשר נערכות בשטח כמו ביער או בחוף הים, היא לשכור מקרר גבוה אשר מכיל מדפים ומאחסנים בו בקבוקי שתייה, פירות ומוצרים נוספים אשר זקוקים לקירור ובמיוחד בקיץ. כשמדובר על גלידות וארטיקים אפשר לשכור מקרר לגלידות שהוא רוחבי ולכן נוח מאד להניח בו קופסאות עם גלידות וארטיקים שיחולקו בשלב כלשהו במסיבה.

ישיבה סביב שולחנות יפהפיים

מאד נחמד להיפגש באירועים ולכן חברים וקרובי משפחה יושבים סביב שולחנות עגולים או מלבניים אשר מכוסים במפה יפהפייה בגוון שנבחר, הכיסאות הם איכותיים ונוחים מאד לישיבה. השולחנות ערוכים עם מפיות נאות, כלי אוכל וקישוטים יפהפיים במרכז השולחנות.

הכניסה לאולם

בכניסה לאירוע תוצב כספת אשר יעבירו אנשי הקייטרינג, כמו כן ימתינו לאורחים ציוד לקייטרינג שכולל דוכני מזון עם שלל מאכלים טעימים. בכל דוכן תמתין להם הפתעה אחרת ולכן הם ייהנו לעבור בין הדוכנים לטעימות של האופציות המפתיעות. בנוסף לכך בשטח זה ימתינו לאורחים פריטים של ישיבה אלטרנטיבית. פופים, כריות, מחצלות, ספות נמוכות ושולחנות נמוכים לאווירה של זולה.

מעטפת לאורחים

באירועים שנערכים בחוץ חייבים לדאוג גם להשכרת שירותים ניידים. קיימים קרוונים ניידים בגדלים שונים אשר מכילים כמות שונה של תאי שירותים. בהתאם לצפי המוזמנים בוחרים את גודלו של הקרוואן. בחלק מהאופציות יש גם מקלחות, או משכירים קרוואן אחד של שירותים וקרוואן אחד עבור מקלחות.

אם זו אמורה להיות חתונה, מזמינים גם במה וחופה כדי לקיים חופה כדת משה וישראל על הבמה, כך שהקהל רואה את כל הטקס.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן