בחירה של שולחנות לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

בחשיבה על תכנון האירוע תופס נושא השולחנות מקום מרכזי, כיוון שהם אלו שמשפיעים על הנראות הכללית של המקום.

בחירה של שולחנות לאירועים

ההיצע שלנו במוצר השכרת שולחנות לאירועים הוא רחב מאד וזאת כדי ליצור את ההתאמה המיטבית לכל אחד מסוגי האירועים. יש ציוד שהוא ייעודי להצבה באולמות שבהם המשטח הוא ישר לחלוטין ושולחנות אחרים שמתאימים לשטח בטבע שהוא אינו תמיד ישר באופן מלא.

מעבר לכך יש שולחנות עגולים בקוטר קטן המתאימים לכמות קטנה של סועדים שיושבים סביבו כדי ליצור מפגשים נעימים של משתתפים בודדים, וגם שולחנות עגולים בקוטר רחב יותר שמותאמים לכמות גדולה יותר של סועדים כמו 10-8 סועדים.

יש שולחנות מלבניים קצרים המתאימים לכמה סועדים ויש אפשרות לחבר כמה שולחנות זה לזה וכך ליצור שולחנות אבירים ארוכים שמתאימים לכמות גדולה של 30-20 אורחים, כדי שכל בני המשפחה או כל החברים יישבו יחד.

התמונה להמחשה בלבד

שולחנות בכניסה לאירוע

הישראלים אוהבים מאד את העובדה שיש דוכני מזון בכניסה לאירוע שמאפשרים שפע של מטעמים ומאכלים טעימים. לכן אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים מציבים בסמוך לדוכנים האלו כמה שולחנות מרובעים גבוהים. האורחים יכולים לעמוד ליש השולחנות ולהניח עליהם את צלחות המזון וכך לאכול בניחותא. אופציה נוספת היא לשבת על כיסאות הבר הגבוהים שממוקמים ליד השולחנות וליהנות מהעובדה שכל החברים או קרובי המשפחה יושבים יחד.

ישיבה אלטרנטיבית

השכרת שולחנות לאירועים כוללת גם מערכי ישיבה אלטרנטיביים שכוללים ספות מרופדות וארוכות, כורסאות רחבות, שולחנות קפה נמוכים, פופים צבעוניים ומחצלות. מוזמנים רבים אוהבים מאד לתפוס מקום באחת האופציות הללו. הם מניחים על השולחן הנמוך את הצלחות עם המזון שבחרו מהדוכנים וגם כוסות של שתייה קלה, קוקטייל, יין או בירה ונהנים מהעובדה שכולם יושבים יחד וכך אפשר לצחוק וליהנות מהאירוע.( קראו עוד על השכרת ישיבה אלטרנטיבית)

כיסאות לכל המשתתפים

הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים מעבירים לאולם או לשטח את הכיסאות שבחרו המארחים וזאת על פי הדגמים המתאימים ביותר הן מבחינה וויזואלית והן מבחינת התאמה למקום. יש כיסאות מעולים המיוצרים מעץ, פלסטיק או מתכת, הכוללים מושבי ריפוד ומשענות נוחות ביותר. בהתאם לצפי של כמות האורחים יוצבו כל הכיסאות סביב השולחנות לרווחתם של כל האורחים.

אביזרים נלווים לכל אירוע

עיצובו של האולם או של השטח הוא חלק אינטגרלי וחשוב בנראות של האירוע ולכן המארחים בוחרים את הצבעים המועדפים עליהם בנושא המפות והמפיות כדי להעניק יופי רב למרחב כולו. מעבר לכך מציבים פריטים מרהיבים במרכזי השולחן כמו פמוטים, או אגרטלים עם פרחים צבעוניים ונעימים למראה שמונחים על השולחן העגול או המרובע שנבחר במסגרת השכרת שולחנות לאירועים.

 

ציוד המתאים לכל אירוע

הנציגים של נויה השכרת ציוד לאירועים דואגים לספק למקום האירוע מגשים מיוחדים להנחת המזון וגם תבניות מיוחדות השומרות על החום כדי שהאורחים ייהנו מאוכל חמים. כמו כן קעריות מרהיבות לרטבים ולסלטים, צלוחיות בגדלים שונים המתאימות לכל אורח להניח את הפריטים שנראים לו טעימים בדוכנים השונים. כמו כן קעריות עבור מרק אם יש בתפריט היצע של מרקים בימים קרירים או סוערים.

עבור המנות העיקריות, מקבלים הסועדים צלחות בגדלים שונים שהן חלקות נראות או בעלות הדפסים יפהפיים בשלל צבעים. יש התאמה בין כלי האוכל לסכו"ם הפרקטי והיפהפה והכוסות המונחות על השולחן המקושט.

 

אם אתם מעוניינים לתאם אירוע ואינכם יודעים מאיפה להתחיל, אנחנו כאן כדי להתוות לכם את הדרך. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל המסלול, כדי שיהיה זה אירוע שכולם ידברו עליו לאורך זמן לאור הייחודיות שלו.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן