סטים יפהפיים של סכו"ם חלבי להשכרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! כגון: סכו"ם חלבי מהודר ובעלויות נמוכות.

ציוד מקצועי לקייטרינג - התמונה להמחשה בלבד

מארחים רבים מתלבטים אם להזמין קייטרינג לאירועים ספציפיים על בסיס בשרי או על בסיס חלבי. ההחלטה מתקבלת בהתאם לאופיו של האירוע, לשעה שבה הוא אמור להתרחש, לכמות האורחים ולסיווג הגיל שלהם, אם יהיו הרבה ילדים, יותר קהל מבוגר וכו'.

בשנים האחרונות גדלה באופן משמעותי הדרישה לביצוע של אירועים חלביים וזאת לנוכח המגוון הרחב של אפשרויות הכנת המזון והעובדה שאורחים רבים מעדיפים אוכל חלבי במיוחד בשעות הערב, כדי לא לאכול מאכלים כבדים בשעות המאוחרות.

היערכות של חברת הקייטרינג

לצורך אספקת סטים של סכו"ם חלבי, חברת הקייטרינג רכשה סטים רבים למטרה זו והיא מספקת אותם לאירועים השונים. כל הסטים הם בטיב מעולה ועשויים מפלדת אל חלד, הם נוחים מאד לשימוש וקיימים במגוון גדלים וטקסטורות. יש אפשרות להשכרת סכו"ם לאירועים חלבי כשכל הכלים הם חלקים או לחלופין דגמים שיש עליהם ציורים, פסים, או כל דוגמה אחרת שמייחדת אותם.

יש סכינים, מזלגות, כפות וכפיות שהם כולם בגוון כסף ויש גם אחרים שהידית שלהם היא בגוון אחר, זהב, אדום או כל צבע אחר לבקשת הלקוחות.

הפרדה מסכו"ם בשרי

כדי לתת מענה לציבור שומר הכשרות, יש לנו סטים בעלי נראות שונה עבור הקייטרינג הבשרי. לכן אין סיכוי שהלקוחות יקבלו סכו"ם חלבי במקום בשרי וההיפך.

התאמה של הסכו"ם לכלי האוכל

ההרמוניה העיצובית בחלל האולם נובעת מדברים רבים וביניהם ההתאמה של כלי האוכל לסכו"ם. זו הסיבה שלפני המסיבה, נחשפים למלאי כלי האוכל ולמלאי של סכו"ם חלבי ויוצרים את השילובים המתאימים ביותר, מוטיב מסוים יחזור על עצמו וכך יהיה טאץ' ייחודי במרחב כולו. לאחר בחירה זו, בוחרים גם את המפות והמפיות בגוונים תואמים וכך מעניקים לאורחים את מלוא המעטפת היפהפייה.

כאשר המוזמנים מגיעים לאולם או לחצר שהיא מעוצבת, מלאה בפריטים דקורטיביים ועל השולחנות מונחים כלים יפהפיים ומרשימים עם סכו"ם חלבי, הרושם הוא רב והאורחים נהנים מהסידור הייחודי שהוכן עבורם.

הזמנה של סכו"ם חלבי לאירוע

כמות כלי האוכל והסכו"ם שמוזמנת לאירוע תואמת בדרך כלל את כמות המוזמנים, אך מכיוון שיש מקרים רבים שבהם מגיעים אורחים נוספים מעבר לכמות המתוכננת,  או שיש צורך בסכו"ם נוסף, חברת הקייטרינג דואגת שתמיד תהיה כמות מסוימת נוספת וזאת כרזרבה לעת הצורך.

בנוסף לכך מספרת חברת הקייטרינג גם צלחות וכפיות קטנות עבור הקינוחים ועבור הכנת המשקאות החמים.

השלמה של כל הציוד עבור המסיבה

המגמה היא לעבוד עם אנשי מקצוע ולהזמין אצלם את כל הציוד שנחוץ למסיבה. בדרך זו מקבלים את כל הפריטים הנחוצים באופן מאורגן ומסודר. במקום לפנות לכמה ספקים ולבצע אין ספור תיאומים ותשלומים, סוגרים הכול אצל ספק אחד שהוא אמין, הוגן ומיומן.

כך מזמינים אצלנו השכרת ציוד לאירועים על פי הצורך, מקרר, מקפיא, במות, חופות, מחיצות לאירועים, כלי אוכל, סכו"ם חלבי, מגשים, שולחנות, כיסאות, מפות, מפיות וכל צורך נוסף להצלחת האירוע.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »

השכרת חופות

השכרת חופות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת חופות מרהיבות ומסוגננות האופציות להשכרת חופות הן רבות ומתוך כל ההיצע שלנו,

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן