השכרת מקררים גדולים לאירוע

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

התמונה להמחשה בלבד

אחת האופציות המומלצות ביותר בכל אירוע במיוחד בימי הקיץ היא השכרת מקררים, כדי ליצור שטח אחסון למוצרים רבים בעת האירוע.

השכרת מקררים

בכל אירוע וללא קשר לכמות המוזמנים שאמורים להגיע, יש צורך במקררים נוספים מכיוון ששטח האחסון במקרר הביתי אף פעם היינו מספיק לכל המצרכים שיש לאחסן בו. אם האירוע מתקיים בטבע חייבים כמה מקררים, כדי לאחסן בהם את כל מוצרי המזון והשתייה כדי שהם לא יתקלקלו.

אופציות של השכרת מקררים

האפשרות הנוחה ביותר היא לשכור מקרר גבוה של נויה השכרת ציוד לאירועים,  שיש בו כמה וכמה מדפים מסיבים, הם מתאימים מאוד לאחסון בשכיבה של בקבוקים רבים. קו החשיבה הוא לבצע השכרת מקררים בשעות הבוקר לחבר אותם לחשמל ולאחסן בהם מהבוקר בקבוקים רבים של משקאות תוססים כמו קולה וספרייט, משקאות קלים כמו מיץ לימון מיץ תפוזים, מיץ ענבים ועוד, משקאות אלכוהוליים כמו וודקה ויסקי ונוספים, כמה סוגים של בירות על פי האופציות שהקהל אוהב, בקבוקי יין אדום, יין לבן, שמפניה וכל סוג נוסף של משקה אשר מתאים לסוג האירוע.

מקפיאים לכל אירוע

בימי הקיץ מומלץ לבצע השכרת מקררים וגם מקפיאים, כיוון שאפשר לאחסן בהם כמויות גדולות של ארטיקים, גלידות, וכל מוצר נוסף שכדאי להקפיא אותו כמו קינוחים מיוחדים. בדרך זו הקהל ייהנה ממוצרים שהיו בתנאי האחסנה הטובים ביותר עבורו והוא ייהנה מכל ביס. כך אפשר לאחסן במקפיא את כל השקיות של קוביות הקרח, אשר מיועדות להכנת משקאות קרים וצוננים, קוקטיילים עם קוביות קרח.

המקפיאים הללו הם בצורה של אמבטיה, אין בהם מדפים אך הם עמוקים ומכילים כמות גדולה מאוד של פריטי מזון ולכן מאוד נוח להניח בהם בצורה מסודרת את המוצרים השונים ולאחר מכן קל מאוד לשלוף כל אחד מהם ולהשתמש בהם על פי הצורך.

סוגים של אירועים

יש אירועים כמו חתונה, בר מצווה, שבהם ההימצאות של המקררים והמקפיאים היא חשובה ביותר ולכן מבצעים השכרת מקררים בכמות הנדרשת לפי כמות האורחים שהוזמנו. מעבר לכך יש גם אירועים שהם אירועים עסקיים שכוללים סדנאות מיוחדות או פעילות שבהן נוח מאוד כשיש מקררים ומקפיאים.

כך אפשר להגיש כל הזמן משקאות קרים לאורחים, להגיש להם ארטיקים, גלידות ופינוקים בימים חמים. הלקוחות של נויה השכרת ציוד לאירועים מבינים את החשיבות הגדולה של השכרת מקררים ולכן בהתאם להמלצתו של הנציגים המקצועיים, הם מזמינים מקרר או שניים על פי הצורך. יש לוודא שקיימת נקודת חיבור לחשמל, כדי שאפשר יהיה להפעיל את המקררים בכל מקום ובכל סוג של שטח.

לקראת האירוע הבא שלכם, הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים ישמחו להציע לכם את המבחר הגדול של ציוד שיש להם כולל השכרת מקררים, השכרת מאווררים ומצננים ופריטים רבים אחרים שהם מתאימים בעיקר לעונת הקיץ, אך גם לעונות האחרות. השאר כאן את הפרטים שלך ונשמח ליצור אתך קשר בהקדם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן