השכרת מצננים – לקרר את האווירה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

מצנן בעבודה - התמונה להמחשה בלבד

הקיץ הישראלי מחייב את מארגני האירועים לדאוג גם למצננים כדי שהקהל ייהנה מטמפרטורה נמוכה לאורך כל שעות האירוע.

ציוד לכל אירוע

נויה השכרת ציוד לאירועים מודעים לחשיבות של מצננים בכל אירוע משתי סיבות, הסיבה הראשונה היא כדי שהאורחים ידעו שיש מצננים באירוע ולכן הם יגיעו והסיבה השנייה היא כדי שהם לא יסבלו מהחום ויצאו מהאירוע מוקדם מהצפוי. אלו שתי נקודות חשובות מאוד להצלחתו של כל אירוע.

חוות דעת של מומחים

לפני האירוע המארחים משוחחים עם המומחים של נויה השכרת ציוד לאירועים לגבי השכרת מצננים כדי לדעת כמה מצננים להזכיר ובאילו מיקומים הם ימוקמו. יש כמה אופציות של מצננים בגדלים שונים ובנפחים משתנים של טון קירור וזאת בהתאם למיקומו של האירוע, למזג האוויר הצפוי, הטמפרטורה האמורה להיות ולמבנה הגיאומטרי של המקום. המומחים מתכננים היכן כדאי למקם את המצננים כדי שהם יגיעו לכמה שיותר אורחים ובכמה מצננים מדובר, אם כולם יהיו בגדלים זהים או בגדלים שונים.

נויה השכרת ציוד לאירועים ערוכים לכל אירוע בכל סדר גודל ולכן כאשר מתכננים מראש ומזמינים השכרת מצננים, כל המצננים יגיעו בזמן והרבה לפני האורחים למקום האירוע. הם יותקנו על ידי הטכנאים של החברה ולאחר ההתקנה הם מוודאים שהמצננים עובדים במלוא התפוקה שלהם, כדי להעניק את התחושה המתאימה למשתתפים באירוע.

הכניסה לאירוע

הלובי או הכניסה לאירוע הם בעלי חשיבות עצומה כי זה המקום הראשון שבו האורחים מרגישים את רמת הטמפרטורה כשהם נכנסים מהחנייה. לכן חשוב שהמיקום הזה יהיה בעל עוצמה גבוהה מאוד של מיזוג, כדי שהאורחים יבינו שהם הגיעו למקום שבו דואגים לנוחות שלהם ולכן הטמפרטורה שם היא נמוכה מאשר מחוץ למקום.

באולם או באוהל, תלוי בהתאם לסוג האירוע ולאופציה, יהיו מצננים נוספים במיקומים שקרובים למקומות שבהם האנשים יעמדו, או למקומות שבהם האורחים ישבו סביב השולחנות וכך כולם ייהנו מההשפעה של השכרת מצננים.

כאשר פונים אל נויה השכרת ציוד לאירועים יודעים שכל המצננים שיגיעו לשטח או לאולם הם מצננים ברמת טיב גבוהה אשר מיוצרים על ידי החברות המובילות בתחום המיזוג, מצננים שהם בעלי תפוקה גבוהה ולכן תהיה אפקטיביות רבה לנושא של השכרת מצננים. ולכן האורחים ייהנו מערב נעים שהם לא יזיעו בו עקב בעיה של לחות מוגברת.

השכרת מצננים

השכרת מצננים אינה מתבצעת רק בימי הקיץ החמים ביותר כמו בחמסינים אלא גם בימים שהם הטמפרטורה סבירה, אך המקום שבו מתקיים האירוע הוא מקום שיש בו צפיפות גדולה של אנשים כמו תערוכות או כנסים מיוחדים. אם מגיעים אליהם הרבה אנשי עסקים ואין זה משנה באיזו שעה משעות היום או הערב האירוע מתקיים. תמיד כדאי לבצע השכרת מצננים וכך האורחים ייהנו מאוויר צח שמגיע מהמצננים והוא יוסיף רבות לתחושה הנעימה שלהם, כשהם מסתובבים בין האולמות השונים ונהנים לשוחח עם הקולגות שלהם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מחסומים

השכרת מחסומים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מחסומים שימושיים עבור אירועים באירועים רבים אנו מספקים מחסומים כדי לתחום את המרחב כולו

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן