השכרת ציוד לאירועים בפתח תקווה לכל מטרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

השכרת מאווררים - התמונה להמחשה בלבד

מאווררים הם צורך חשוב בכל אירוע במיוחד בימי הקיץ אך לא רק. מדובר במאווררים בגדלים שונים אשר מפזרים אוויר ויוצרים משב רוח רענן בכל מקום שבו הם ממוקמים.

השכרת מאווררים

מארחים רבים הגיעו למסקנה שיש לדאוג לנוחות מקסימאלית לכל אחד מהאורחים שמגיע לאירועים ובמיוחד לאלה שמתרחשים בחוץ ולא באולם. במקומות האלה בשטח או בחוף הים, החום לעיתים הוא בלתי נסבל ולכן חייבים משב רוח רענן שיקרר מעט את המקום ויפחית את רמת הטמפרטורה וכך כל האורחים ירגישו הרבה יותר בנוח.

מאווררים מעניק תחושה נעימה מאוד לכל אחד מהמשתתפים ולכן רבים מהם נהנים מהאירוע וזאת לעומת מקרים שבהם לא בוצעה השכרת מאווררים ולכן נוצר מצב שבו אחוזי הלחות הם גבוהים מאוד והחום הוא מעיק. האורחים מרגישים מאוד מאוד לא בנוח ולא אחת עקב כך הם מסיימים את השתתפותם באירוע הרבה יותר מוקדם ממה שהם צפו.

תכנון מראש של האירוע

המארחים מודעים לכך מראש ולכן הם מבצעים השכרת מאווררים באופציה של נויה השכרת ציוד לאירועים. הם מתייעצים עם המומחים אילו מאווררים כדאי לשכור, כמה מאווררים כדאי לשכור על פי גודלו של שטח האירוע ובהתאם לכך הם מבצעים את ההזמנה של הכמות הנדרשת.

המומחים שלנו גם מייעצים להם היכן למקם כל מאוורר, כיוון שמדובר במאווררים גדולים שאפשר להזיז אותם ממקום למקום נוח מאוד להציב שניים שלושה מהם בכל משטח וכך ליצור רצף של מאווררים בכל השטח של האירוע.

משב רוח רענן באירוע

המוזמנים לאירוע שנערך בחוץ מחפשים את המאווררים האלה כדי להימצא בסמוך אליהם וליהנות מהבריזה שמגיעה אליהם כל הזמן מכיוון שהמאווררים מסתובבים לאורך כל האירוע ויוצרים רוח ברדיוס די רחב. בדרך זו הרבה מאוד מהמשתתפים נהנים ממשבי הרוח ודבר זה מקל עליהם במיוחד בימים חמים שיש בהם לחות מאוד מאוד גבוהה.

הזמנה של מאווררים 

כאשר מבצעים השכרת מאווררים שמים דגש על כך שיהיו אלה מאווררים מקצועיים שמותאמים לעבודה של כמה שעות ברצף, וכך הם יעבדו לאורכו של כל האירוע, לא יתקלקלו ולא ייווצר מצב שהם לא פועלים. הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים דואגים להעביר לשטח מראש את המאווררים האיכותיים ביותר, אשר מיוצרים על ידי החברות המובילות בתחום זה. כך המשתתפים וגם המארחים ייהנו ממעטפת מלאה של אוורור לאורכו של כל האירוע.

המיקום של המאווררים

מלבד המקומות שבהם נמצאים האורחים ימוקמו מאווררים גם במקומות שבהם יאוחסן האוכל, מעל שולחנות ההגשה, מעל בר הקוקטיילים וליד כל מקום אחר שיש בו מזון. הן עבורו והן עבור האנשים שעומדים בסמוך לשולחנות אלו הזקוקים לאוויר לאורכו.

השכרת מאווררים הוא אחד הדברים החשובים ביותר באירוע שיתקיים בחוץ ולכן המומחים של נויה השכרת ציוד לאירועים מעבירים ללקוח רשימה של כל המוצרים שכדאי לו לזכור לקראת האירוע כמו שולחנות כיסאות סכום וגם לא לשכוח מאווררים.

אם יש לכם בקרוב אירוע, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לייעץ לכם בנושא זה.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן