השכרת כיסאות לכל מטרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

השכרת כיסאות לקייטרינג - התמונה להמחשה בלבד

נויה השכרת ציוד לאירועים מאפשרת לקהל הלקוחות שלה לבחור כיסאות לכל מטרה, מתוך ההיצע הגדול של הכיסאות שקיים במחסנים שלנו.

השכרת כיסאות לכל מטרה

אנו מבצעים השכרת כיסאות בגדלים שונים ולכן מתאימים את הכיסא לצורך של הלקוח ובהתאם לתכנון הכללי של כל אירוע. קו החשיבה המרכזי הוא שיהיה לאורחים נוח לשבת על כיסאות פונקציונליים אשר מתאימים לצורך.

אפשר לבצע השכרת כיסאות גבוהים אשר מתאימים לשולחנות הקוקטייל אשר ממוקמים בכניסה לאירוע. אורחים רבים נהנים לשבת עליהם, ללגום כוס משקה ולאכול ממגוון המטעמים המוצעים בדוכני המזון. יש כיסאות שהם עם משענת ואחרים ללא משענת, כיסאות מעץ, מפלסטיק או ראטן.

בנוסף לכך אנו מבצעים השכרת כיסאות אשר מוצבים בסמוך לשולחנות האוכל העגולים או המרובעים. כיוון שהאורחים יושבים על הכיסאות הללו במהלך הארוחה, קיימת חשיבות רבה לבחירה של כיסאות נוחים ויציבים לכל משתתף באירוע. יש כיסאות להשכרה של נויה השכרת ציוד לאירועים שהם עם משענת ואחרים ללא משענת וזאת בהתאם לגילו של הקהל שהוזמן לאירוע הספציפי.

אירועים בטבע

כאשר מתכננים אירועים בטבע, ביער, בחוף הים, בשמורת טבע או בכל מקום אחר, קיימת חשיבות רבה לציין זאת בעת הזמנת הציוד אצל נויה השכרת ציוד לאירועים וזאת כדי לבצע התאמה אופטימלית של הכיסאות למרחב הקיים. השכרת כיסאות למטרה זו היא של כיסאות בעלי יציבות יוצאת דופן, כיסאות מאסיביים שיוצבו על משטחים מישוריים כמו קרחת היער וכך ישרתו את המשתתפים בחגיגה.

יש כיסאות שהם מעץ שמונחים במשאית של נויה השכרת ציוד לאירועים וכך מובילים אותם לכל מקום. כמו כן כיסאות פלסטיק אשר מתלבשים זה בתוך זה וכך אפשר לסדר לאחר מכן שורות שורות של הכיסאות. אופציה נוספת היא כיסאות מתקפלים של נויה השכרת ציוד לאירועים. מביאים בדרך כלל לשטח נגרר אשר בתוכו יש כמות של כיסאות מקופלים זה לצד זה וכך נוח לפרוק את הנגרר ולהעביר את הציוד שכולל השכרת כיסאות למקום המיועד לכך.

נראות של כיסאות באירועים

קיימים סוגים רבים של פריטים עבור השכרת כיסאות. פריטים שהמושב והמשענת הם חלק אחד אינטגרלי, פריטים שהמשענת היא מעץ, מכוסה בבד מרובד, כיסאות מפלסטיק קשיח או כיסאות אשר עוטפים את כל השטח שלהם בבד לבן או בצבע אחר, כדי להעניק לכך מראה מלכותי.

במחסנים של נויה השכרת ציוד לאירועים קיימות אופציות רבות של כיסאות וכל לקוח בוחר מתוך ההיצע הרחב על פי טעמו, את הכיסאות שהוא מעוניין שיועברו לשטח. לפעמים אלו כיסאות בגווני לבן ירוק, אפור וכל צבע אחר שקיים ויותאם באופן מושלם לשולחנות, למפות ולמפיות וכך העיצוב הוא קסום ויפהפה.

תיאומים לוגיסטיים

אספקה של השכרת כיסאות לכל אירוע מתבצעת על פי לוח הזמנים שנקבע. המובילים של נויה השכרת ציוד לאירועים מודעים לנושא של הפקקים ושל העומסים באזורים הגיאוגרפיים השונים ולכן הם יוצאים מוקדם לדרך כדי להגיע במועד לאירוע ולסדר את מלוא הציוד.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »

השכרת חופות

השכרת חופות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת חופות מרהיבות ומסוגננות האופציות להשכרת חופות הן רבות ומתוך כל ההיצע שלנו,

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן