השכרת דוכנים בכמה גדלים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד ודוכנים לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

ציוד מקצועי לקייטרינג - התמונה להמחשה בלבד

אורחים אשר מגיעים לאירועים רבים, מרוצים מהעובדה שממתינים להם דוכני מזון אשר מוצעים בהם שפע של תבשילים ומטעמים עם ריחות נפלאים.

השכרת דוכנים

מפיקי האירוע או המארחים אשר מתכננים את האירוע בוחנים בהתאם לשטח ולצורה הגיאומטרית שלו, אילו שולחנות של נויה השכרת ציוד לאירועים, יהיו המתאימים ביותר ובהתאם לכך הם מבצעים השכרת דוכנים.

קיימים שולחנות מלבניים באורכים שונים, שולחנות מלבניים קטנים או גדולים וגם שולחנות עגולים. בעת התכנון יש להביא בחשבון כמה נתונים חשובים. האחד הוא שיהיה למלצר מספיק מקום כדי לעמוד מאחורי הדוכן, לסדר את פריטי המזון במגשים ובצלחות ואחר כך להגיש לאורחים. הדבר השני הוא שתהיה לאורחים גישה נוחה לכל אחד מדוכני המזון, שלא תהיה צפיפות גדולה מול כל דוכן אם הוא קטן מדי והאורחים יוכלו לקחת בניחותא את המזון שהם בחרו ולגשת לאכול זאת.

בנוסף לכך אפשר לבצע השכרת דוכנים של שולחן ארוך שהוא בנפרד, או שהוא מורכב מכמה שולחנות צמודים זה לזה אשר משמשים בר לאירוע. מדובר בשולחן שהוא מאסיבי במיוחד כדי שאפשר יהיה להניח עליו כמות גדולה וכבדה של בקבוקי זכוכית, בקבוקי פלסטיק, כוסות ועוד. כך הברמנים יכולים להכין משקאות, קוקטיילים, למזוג דרינקים לאורחים ועוד.

בחירה של שולחנות

כאשר מכינים את התפריט יחד עם השף או האחראי על הקולינריה באירוע, מחליטים על כמות מסוימת של דוכנים שבכל אחד מהם יהיה היצע אחר של מזון. אם מדובר בארוחה בשרית יהיו לפחות 4-3 דוכני מזון עם סוגים שונים של בשרים ועוד כמות כזו של דוכני מזון שמיועדים לנושא התוספות, הסלטים, חומוס ועוד. לכן בהתאם לתפריט דואגים לבצע הזמנה אצל נויה השכרת ציוד לאירועים שכוללת את הכמות הכללית של דוכני מזון.

השכרת דוכנים היא של שולחנות העשויים מעץ מאסיבי, כדי שלא יהיו תקלות בעת הכנת או הגשת המזון. הייצור של הדוכנים מותאם לכך שהמוצרים שיונחו עליהם הם חמים ולכן הם מסוגלים לשאת זאת והחום לא יגרום לעיוותים במבנה של הפלטה העליונה של השולחן.

הגעה של השולחנות לאירוע

שירותי הלוגיסטיקה של נויה השכרת ציוד לאירועים הם מוקפדים. בבוקר האירוע מכינים את כל הציוד, מבצעים בקרה כדי לוודא שכל פריטי ההזמנה הוכנו והמשאית מעבירה את כל השולחנות אשר בוצע עבורם השכרת דוכנים. כל המשלוח מגיע במועד לנקודת האירוע. המטרה היא שיהיה מספיק זמן למפיקים להציב את השולחנות במקום שבו הם אמורים לעמוד, להוסיף מפות יפהפיות ולאחר מכן לקראת ההגעה של האורחים להניח עליהם את המזון, המגשים, הצלחות, המפיות, הסכו"ם וכו'.

אם יש לכם אירוע בקרוב, היועצים המקצועיים של נויה השכרת ציוד לאירועים ישמחו להעניק לכם ייעוץ והכוונה, כדי שתזמינו רק את הפריטים שאתם צריכים ובכמות הנכונה כדי שכל אחד מהאורחים יהיה מרוצה. השאירו כאן את הפרטים שלכם והמומחה שלנו ישוחח אתכם בהקדם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת דוכנים עבור מזון מגוון לאורחים בכניסה לאירוע שמתקיים בגן אירועים, באולם או

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן