השכרת במות עבור חופות ומופעים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לקייטרינג תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! כגון: השכרת במות בעלויות נמוכות.

השכרת במות - התמונה להמחשה בלבד

במות הן פריט נוח במיוחד כיוון שהן מעניקות גובה לעומדים עליהם וכך כל הקהל שהגיע לאירוע כמו חתונה או למופע סטנד אפ, נהנה מהעובדה שהוא רואה את כל מה שקורה, גם אם הוא עומד במרחק גדול יחסית מהבמה.

אופציות של במות לאירועים

אופייה של הבמה, גודלה וכל האבזור שלה נקבע על פי הצורך הספציפי בכל אירוע. אם מדובר בחופה, גודלה של הבמה ייקבע על פי כמות המשתתפים שאמורים לעמוד על הבמה והמשקל הכללי של כולם יחד. המטרה היא ליצור במה יציבה כדי שחלילה לא ייפלו המשתתפים באירוע המרגש.

כל במה בנויה מיחידות עץ ומתכת שהן מאד מאסיביות. היחידות הללו קיימות בכמה גדלים ואנו מחברים אותן זו לזו כדי ליצור פלטות ישרות ויציבות עבור האורחים והציוד שיש להציב על הבמה הזו.

יש במות שהן נייחות ויש כאלו שאפשר לקפל אותן, דבר שמקל על הלוגיסטיקה. אנו מבצעים בהן שימוש רק אם הן בטוחות לשימוש במאה אחוז.

במות להופעות

כאשר מדובר בבמה שמיועדת להופעה כמו מחול של כמה רקדנים, יש לחשב את המשקל ואת הניידות שלהם על פני כל הבמה ולכן המגמה היא להתקין במות רחבות אשר תהיינה יציבות לאורכו של כל המופע.

בנוסף לכך צוותי הלוגיסטיקה מתקינים לאחר השכרת ציוד לאירועים כגון: במות את מערכות ההגברה ומערכות התאורה שהן בדרך כלל כבדות ולכן מתחשבים בהן בחישוב המשקל הכללי של הבמות שיוצבו בשטח.

התאמה של במות

במות מתאימות להצבה רק על משטח ישר, לכן העדיפות היא להרכיב אותן על מדרכה, אריחים, דשא מפולס וכו'. כאשר המשטח אינו ישר, הדבר עלול לפגום ביציבותה של הבמה ולכן אין זה מקום מתאים עבורה.

אם מדובר בהופעת יחיד כמו סטנדאפיסט או זמר, אפשר להסתפק בבמה קטנה יחסית ולהתקין מאחורי הבמה את כל הציוד הדרוש כמו מערכות ההגברה וחיבור למיקרופון.

השכרת במות היא גם אופציה כדאית ונוחה במקרים של תערוכות וכנסים. אפשר להציב עליהן פריטים ייחודיים לתצוגה, כדי שהקהל ייחשף אליהם אך לא יוכל לגעת בהם . לחלופין אפשר להציב במה רחבה עבור פאנל שכולל כמה מומחים שיושבים בחצי מעגל ודנים בנושא חשוב. גם כאן יש צורך במערכות תאורה ומערכות הגברה כולל מיקרופונים לכל הדוברים.

במות לחופה

המיקום של במות לחופה נקבע על פי המרחק מהאולם וכך יהיה לזוג הצעיר ולבני המשפחה שביל הליכה עד ההגעה לחופה שתתקיים על הבמה. הבמה אינה גבוהה במיוחד אלא בגובה מדרגה אחת בלבד וזאת כדי שהאורחים לא ייפלו חלילה, כיוון שמרוב ההתרגשות הם ישכחו שמדובר בבמה שהיא מוגבהת במעט.

הבמה היא מספיק רחבה עבור העדים, הרב, הזוג הצעיר, ההורים ובני המשפחה הקרובים שעולים גם הם לבמה כדי להיות קרובים לחופה, האחים, סבא וסבתא ועוד.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת מאווררים

השכרת מאווררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: החשיבות הגדולה של השכרת מאווררים בקיץ השילוב של קיץ חם ואירועים מחוץ לבית הם אופציה

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן