השכרת ציוד לאירועים בפתח תקווה לכל מטרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

השכרת חופות לחצר - התמונה להמחשה בלבד

הרגע המרגש ביותר בכל האירוע הוא החופה. זו הסיבה שבני הזוג מקדישים מחשבה רבה לנראות של החופה, כך שהיא תהיה תואמת לטעמם העיצובי האישי.

מבחר של חופות

כל זוג בוחן את כל האופציות הקיימות של השכרת חופות ולאחר שלב של התלבטות מקבל החלטה על הדגם המועדף עליהם. יש בני זוג שיעדיפו את החופה המסורתית שבה יש ארבעה עמודים אשר נישאים על ידי ארבעה גברים. בחלק העליון יש בד ייחודי עם ברכות הקשורות לטקס החופה וכך הם יקיימו את הטקס.

אפשרות אחרת היא כלונסאות של גזעי במבוק. הן מקובעות לשטח כמו לדשא או לקרקע על פי מיקומה של החתונה. בין הבמבוקים יהיו כמה ענפים מאסיביים נוספים לרוחב והם ירכיבו נראות שדומה למבנה המסורתי של החופה.

בדי הטול קיימים בגוונים שונים והצוות של נויה השכרת ציוד לאירועים מציע לבני הזוג כמה אופציות כמו לבן, שמנת, וורוד ועוד. לאחר בחירת גווני בדי הטול, הגודל שלהם והמקומות שבהם הם יוצבו, נותר לבחור את העיצוב של החופה.

עיצוב חופות

אחד הסממנים המובהקים של השכרת חופות הוא העיצוב שלהן. ברוב המקרים בני הזוג בוחרים מעצב של החופות, אשר מוסיף להן זרי פרחים הקיימים בשפע של אפשרויות וזאת כדי להעניק לנושא של החופות צביון מיוחד.

יש כאלו שיבחרו בפרחים עדינים בגוונים זהים כמו וורדים יפהפיים או חמניות עם המון ירק כמו גיבסניות או ענפי אקליפטוס. אחרים יעדיפו זרים פרחים ענקיים אשר שזורים זה לצד זה וכוללים הרבה מאד זני פרחים אשר קיימים בהמון צבעים ומשתלבים זה בזה. לעיתים כולם בהירים, לעיתים יש בהם בהירים וכהים, הכול על פי בחירת החתן והכלה.

קיימת חשיבות גם למיקומם של הזרים הללו. זר גדול בחלק הקידמי של החופה שמעניק המון השראה לחופה כולה, או לחלופין זרים קלועים בטוב טעם שממוקמים בצידי החופה. יש גם חתונות רבות שהזרים נמצאים הן למעלה והן בצדדים, דבר זה מעורר רושם רב ויוצר אווירה קסומה בחופה.

השכרת ציוד בפתח תקווה לחתונה

בין הפריטים השונים שבני הזוג בוחרים לקראת החתונה, השכרת חופות הוא הדבר החשוב ביותר מבחינתם ולכן הם בוחנים שוב ושוב את האפשרויות השונות שמוצעות להם על ידי הצוותים המקצועיים של נויה השכרת ציוד לאירועים ובסופו של דבר יש בחירה מוצלחת שבני הזוג שלמים איתה.

כאשר משכירים מוצרים שונים לקראת האירוע החשוב כמו כלי אוכל, דוכני מזון, סכו"ם, כיסאות, שולחנות, השכרת מצננים ועוד, מצרפים לכך גם את השכרת חופות. הצוותים הלוגיסטיים של נויה השכרת ציוד לאירועים דואגים לבצע רישומים מדויקים כדי שכל הציוד שהוזמן יועלה במועד על המשאית ויגיע למקום האירוע בשעות הצהרים, כך שיהיה זמן לעצב את החופה.

אם אתם עומדים להינשא אנחנו ממליצים לכם להשאיר כאן את הפרטים שלכם. הנציג המיומן שלנו ישוחח אתכם בקרוב ויציע לכם כמה אופציות של השכרת חופות. מזל טוב!

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת במות

השכרת במות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת במות בכמה גדלים ולכל מטרה אנו מספקים לאירועים, סוגים שונים של במות

להזמנת השירות »

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן