ריהוט לאירועים להשכרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

באירועים רבים יש צורך בפריטי ריהוט שונים. המגמה של המארחים היא להזמין ריהוט בחברה אחת אשר דואגת להם לכל המעטפת כיוון שיש להם מלאי גדול.

בחירה של חברה להשכרת ריהוט

המארחים מעוניינים שהאירוע שלהם יהיה הכי מוצלח ולכן הם בוחרים ריהוט לאירועים להשכרה שהוא איכותי ומגוון. הם פונים אל נויה השכרת ציוד לאירועים, נחשפים אל ההיצע העצום שלהם ובוחרים מתוך האופציות הקיימות את המוצרים שהם המדויקים ביותר לאירוע המתוכנן.

כיוון שכל אירוע מותאם לגילאים אחרים ולסוגים שונים של קהלים, לעיתים לילדים, למתבגרים, למבוגרים או לאנשי עסקים, גם הריהוט מותאם לכל קטגוריה.

רהיטים לצעירים באירוע

כשמדובר באירוע שאמורים להגיע אליו צעירים רבים כמו בר מצווה, בת מצווה וחתונות, אחת האפשרויות האהובות היא הצבה של ריהוט אלטרנטיבי כמו ספות ארוכות ומרופדות (קראו עוד על השכרת ישיבה אלטרנטיבית), כורסאות בודדות נוחות ביותר, שולחנות קפה נמוכים, מחצלות והמון פופים צבעוניים. ריהוט זה של נויה השכרת ציוד לאירועים הוא צבעוני ומוסיף המון לאווירה הנפלאה של האירוע כולו. הצעירים ניגשים לדוכני המזון מניחים על הצלחות שלהם את המאכלים האהובים עליהם ולאחר מכן הם יושבים בעמדות האלטרנטיביות ונהנים לאכול שם ליד כל החברים. היין והאלכוהול זורמים כמו מים ולכן נוח להם מאד להניח את הצלחות ואת הכוסות על השולחנות הנמוכים.

שולחנות וכיסאות לאירועים השונים

הקולינריה היא מסמר המסיבה ולכן חשוב להעניק לכל האורחים מקומות ישיבה נוחים. בהתאם למבנה הגיאומטרי של האולם או החצר קובעים מהי האופציה הנוחה ביותר למקם את השולחנות זה לצד זה. המגמה היא לא ליצור צפיפות רבה, כדי שהאורחים יוכלו לנוע בחופשיות ברחבי האולם או החצר ולא יצטרכו להזיז כיסאות כדי לעבור בין השולחנות.

לכן בוחרים ריהוט לאירועים להשכרה כמו שולחנות עגולים שמתאימים לשישה או לעשרה סועדים, או לחלופין שולחנות מלבניים או ארוכים. ההיצע של נויה השכרת ציוד לאירועים כולל כמה וכמה סוגים של שולחנות בכמה גדלים ולכן יש אפשרות לבצע את ההתאמה המיטבית לשטח.

חשוב שהאורחים ישבו על כיסאות נוחים ולכן אפשר לספק לכל אירוע כיסאות מעולים מעץ, פלסטיק או מתכת. בכל אחת מהקטגוריות מדובר בכיסאות איכותיים עם ריפוד נוח לישיבה וגם משענת מעולה לרווחתם של המוזמנים.

דוכני מזון לאירועים

בין פריטי ריהוט לאירועים להשכרה, מספקת מחלקת הלוגיסטיקה של נויה השכרת ציוד לאירועים גם דוכני מזון לאירועים. מדובר בדוכנים מעץ בטיב מעולה שהם מעוצבים באופן יפהפה. כמות הדוכנים נקבעת על פי התפריט שהוזמן ולכן יש אירועים שאליהם מספקים עשרה דוכני מזון ואירועים אחרים שבהם הכמות גדולה או קטנה יותר.

העובדים מציבים את הדוכנים בכניסה לאירוע על פי הסדר שנקבע כך שיהיה מקום הן למלצרים להגשת המזון והן לקהל שיוכל לעמוד בתור וליהנות מכל הפריטים שמוצעים להם בדוכנים השונים.

פריטים משלימים לכל מסיבה

בהתאם לתנאי השטח ולמזג האוויר ביום האירוע, מוסיפים פריטים ייעודיים כדי שהאורחים ייהנו מהחגיגה. בימים חמים יותקנו במקום זה מאווררים גדולים ומצננים שיורידו יחד את הטמפרטורה וכך המוזמנים ייהנו לאורך כל האירוע. כמו כן אם האירוע מתקיים בחוץ יפוזרו בכל השטח הרבה מאד שמשיות שיחסמו את חדירתן של קרני השמש היוקדות.

בימים קרים יוצבו פטריות של חימום והן תפזרנה חום כדי שיהיה לאורחים נעים והם לא יסבלו מהקור דבר שעלול להניע אותם לעזוב את האירוע לאחר פרק זמן קצר.

 

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, נשמח לסיעור מוחות יחד, כדי ליצור אירוע מוצלח שיעניק המון אושר גם לכם כמארחים וגם לאורחים הרבים שיגיעו וייהנו מאווירה מצוינת ומציוד איכותי.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן