ציוד לאירועים להשכרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

בכל אירוע יש צורך בריהוט ובפריטים רבים כדי ליצור את מלוא המעטפת הנחוצה עבור אירוח מכובד ועבור שירותי הקייטרינג.

סיוע למארחים

באופן הגיוני מי שמתכנן אירוע פעם בתקופה, אינו מודע לכל הצרכים של האירוע ולכן חשוב שיקבל הכוונה מקצועית מהנציגים המיומנים של נויה השכרת ציוד לאירועים. השלב הראשון הוא לקבל את מלוא המידע על הציוד הנחוץ להם בהתאם לנתונים האלו. ההמלצות משתנות על פי כמות המוזמנים שאישרו הגעה, בהתאם לגילם של האורחים ולמיקומו של האירוע. המחסנים של החברה עמוסים בציוד על כל סוגיו ולכן נשאר רק לשריין את הפריטים הספציפיים והם יסופקו ביום האירוע.

הזמנת ציוד לאירועים להשכרה

על פי אופיו של האירוע מספקים לשטח דוכני מזון שעליהם יוצבו המגשים העמוסים במטעמים. על פי התפריט שנקבע מחליטים על כמות הדוכנים אשר יש לספק למקום. בקרבתם של הדוכנים דואגים להציב שולחנות קטנים וגבוהים וגם כיסאות בר לנוחותם של המוזמנים. אפשר להזמין גם ציוד לאירועים להשכרה שכולל ריהוט אלטרנטיבי כמו ספות, כורסאות ושולחנות נמוכים לרווחתם של המשתתפים.

חתונות באולם או בטבע

לחתונות המרגשות הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים דואגים לציוד מיוחד כמו לדוגמה השכרת במות בגדלים שונים עבור הצבת החופה. כמו כן חופה לאחר שבני הזוג בחרו את האופציה שנראית להם מתוך ההיצע הקיים. לאירוע מסוג זה יש לדאוג להצבת כספת גדולה במקום מוגבה לנוחותם של האורחים שמעוניינים לשלשל פנימה את המעטפות.

אם החתונה מתקיימת בטבע, מספקים למקום זה גם תאורה בהתאם לכמות הנחוצה על פי גודלו של המרחב, כמו כן מאווררים גדולים וגם מצננים, שיגרמו לכך שיהיו משבי רוח נעימים לאורך כל האירוע והדבר יקל מאד על הציבור במיוחד בימים חמים, כדי להפחית ולו במעט את תחושת החום והלחות.

בטבע יש צורך גם באספקה של השכרת גנרטורים הקיימים בגדלים שונים ומתאימים את האספקה על פי כמות המכשור שיהיה בשטח, וכך תהיה אספקה של כמות החשמל הנחוצה ולא יהיו קצרים. ציוד לאירועים להשכרה בשטח כולל גם קרון שיש בו כמה תאי שירותים וגם קרון מקלחת שיש בו מקלחת עם כל הציוד הנלווה, כך שאפשר להתרענן באמצע האירוע ולאחר מכן לחזור חזרה לרחבת הריקודים.

לוגיסטיקה לאירוע

אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים הם בעלי ניסיון רב בתחום האירועים. לכן העבודה מתבצעת בכמה שלבים. בשלב ראשון סוגרים עם הלקוח את ההזמנה המדויקת. לאחר מכן משריינים את הציוד הרלוונטי כדי שהוא ינותב לטובת לקוח זה. השלב השלישי הוא בבוקר האירוע להכין את הציוד. איש הבקרה עובר על הרשימות ומוודא שהכול הוכן וכך הציוד מובל למקום האירוע.

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב ומעוניינים להזמין ציוד לאירועים להשכרה, אנחנו נשמח לתת לכם את מלוא הליווי והייעוץ כדי שהאירוע יוכתר בהצלחה. ממתינים לשיחת הטלפון שלכם !

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »

השכרת מצננים

השכרת מצננים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מצננים בגדלים שונים מצננים הם פתרון נפלא לימים החמים. לאור מזג האוויר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן