השכרת שולחנות איכותיים לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! כגון: השכרת שולחנות איכותיים לאירועים בעלויות משתלמות.

התמונה להמחשה בלבד

אדם שמארגן אירוע כמו ברית מילה, בר מצווה, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מעוניין להעניק לאורחים את מלוא תשומת הלב ולכן הוא מגבש חשיבה על כל פרט אשר קשור לתכנון האירוע.

הריהוט באירוע

אחת הנקודות החשובות היא השכרת שולחנות שונים שיעניקו את כל המעטפת לבאי האירוע. בהתאם לתוכנית שתוכננה לכל אירוע, יונחו שולחנות ארוכים בכניסה אליו והם ישמשו כמזנונים. על השולחנות האיכותיים הללו יונחו מגשים עמוסי מטעמים קולינריים לרווחתם של המוזמנים. לכן קיימת חשיבות לשכור שולחנות שהם יציבים ובטיב מעולה.

אפשר לשכור שולחן אחד ארוך ולהניח עליו את כל המגשים, או לחלופין לשכור כמה שולחנות מלבניים קצרים יותר של נויה השכרת ציוד לאירועים, עבור דוכני מזון בכניסה למתחם. בשתי האופציות יונחו על השולחנות השונים מפות יפהפיות ומעוצבות, מגשי אירוח, מפיות, סכו"ם וכל פרט נוסף שיש בו צורך.

בחירה של שולחנות

בהמשך האירוע, האורחים ישבו סביב שולחנות עגולים או מרובעים אשר ממוקמים במרכז האולם. אפשר לבצע השכרת שולחנות בגדלים שונים, אשר מתאימים לכמות משתנה של אורחים. נויה השכרת ציוד לאירועים מספקת שולחנות עגולים קטנים שמתאימים לארבעה סועדים או לחלופין שולחנות עגולים גדולים ורחבים אשר מותאמים לשמונה או לעשרה סועדים.

גם השכרת שולחנות מרובעים היא בכמה גדלים, לסועדים בודדים ועד שמונה או עשרה סועדים. קיימת גם אפשרות לחבר כמה שולחנות מלבניים לשולחנות אבירים ובדרך זו יושבים סביב השולחנות הללו הרבה מאד חברים שמעוניינים להיות תמיד יחד ולכן נויה השכרת ציוד לאירועים, מצאה לכך את הפתרון המוצלח.

טיבם של השכרת שולחנות

שולחנות עבור אירועים מוצבים לעיתים באולמות ולעיתים בחצר או במקומות שונים בטבע. כאשר לא מדובר ברצפה אלא בשטח שהוא מחוץ למבנה, יש לנקוט משנה זהירות ולהציב כל שולחן רק במקום שהוא מישורי כדי שהוא יהיה ישר ויוכל לשרת את האורחים.

אם לדוגמה האירוע מתקיים ביער, מוצאים שטח שהוא די ישר בקרחת היער ובו מניחים את השולחנות זה לצד זה עבור הארוחה ובמקום אחר את השכרת שולחנות עבור דוכני המזון, שיקבלו את פניהם של האורחים.

השכרת שולחנות לכל מטרה

לשלב הקינוחים בוחרים בדרך כלל שולחנות ארוכים שהם מזנונים של בופה אוכל. עליהם מניחים את המגשים הצבעוניים אשר כוללים את האופציות השונות בהתאם לתפריט שנקבע. המטרה היא שכל שטחו של השולחן של נויה השכרת ציוד לאירועים יהיה מלא בהמון אופציות טעימות ולמוזמנים יהיה נח לעמוד סביבו ולבחור את המטעמים שאותם הם רוצים לאכול.

בנוסף לכך יש שולחנות קטנים וגבוהים אשר מתאימים לשניים או לשלושה משתתפים אשר עומדים סביבו או יושבים על כיסאות גבוהים. על שולחן קומפקטי זה נוח מאד להניח כוס של שתייה קלה או אלכוהול, שתייה חמה, כמה קינוחים וליהנות משיחה עניינית עם חבר או קרוב משפחה.

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, יש לנו המון פתרונות בנושא השכרת ציוד. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת דוכנים

השכרת דוכנים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת דוכנים עבור מזון מגוון לאורחים בכניסה לאירוע שמתקיים בגן אירועים, באולם או

להזמנת השירות »

השכרת תאורה

השכרת תאורה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת תאורה מרובת אפקטים לאירועים תאורה והאפקטים שלה הם מרכיב חשוב ביותר בכל

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן