השכרת ציוד לקייטרינג

להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים:

היצע נרחב של השכרת ציוד לקייטרינג

אנו מעניקים לכל לקוח את כל מעטפת הפריטים של השכרת ציוד לקייטרינג. ההיצע שלנו כולל מוצרים רבים שכולם איכותיים ומכלול השכרתם יעניק ללקוחות הנאה מלאה מהאירוע שהם מארגנים.

ציוד של קייטרינג

השכרת ציוד לקייטרינג כוללת את כל מגוון הפריטים שיש בהם צורך:

  • ריהוט על סוגיו השונים
  • כלי הגשה, כלי אוכל וסכו"ם
  • ציוד לחימום המזון
  • מכשור ייחודי כמו מנגל ומכונות מזון
  • מכשור לחימום ולקירור האזור על פי הצורך
  • השכרת שירותים ומקלחות
  • ציוד הגברה
  • ציוד תאורה
  • השכרת חופות
  • מפות, מפיות ואקססוריז נוספים

ריהוט עבור האירועים

השכרת ציוד לקייטרינג מותאמת לכל אירוע והיא כוללת שולחנות בגדלים שונים שמיועדים לכמות קטנה כמו 6-4 סועדים או לכמות גדולה יותר כמו 10-8 סועדים. השולחנות הם עם עגולים או מרובעים ומוצבים במיקומים שונים במרחב על פי צורתו הגיאומטרית של השטח. מעבר לכך אפשר להציב גם כמה שולחנות מלבניים צמודים זה לזה לכך ליצור שולחנות אבירים, שבהם כל בני המשפחה או החברים יושבים יחד והדבר יוצר אווירה נפלאה.

כמו כן אנו מספקים כיסאות ישיבה נוחים שממוקמים סביב השולחנות הללו, עבור מרחב הכניסה אנו מייעדים שולחנות מרובעים או מעוגלים גבוהים ולצידם כיסאות בר גבוהים. אופציה נוספת היא פיזור של כמה מערכות ישיבה אלטרנטיביות על המדשאה או בחצר. יש בהם ספסלים, ספות, השכרת כיסאות, פופים ושולחנות קפה נמוכים לנוחות מרבית של כל האורחים.

כלי אוכל וכלי הגשה

אנו מספקים ציוד ייעודי לצורך חימום המזון במטבח, כמו כן כלי הגשה כמו תבניות ארוכות וגדולות אשר מכילות מזון רב והן שומרות על החום התמידי של המזון, עד שהמשתתפים ניגשים לשולחן ובוחרים את המטעמים המתאימים להם.

בנוסף לכך צלחות בטיב מעולה ובכמה גדלים. מדובר בכלים יפים מאד להגשה שמעניקים תחושה נעימה מאד לאורחים, כוסות בגדלים שונים עבור שתייה קלה, כוסות ייעודיות ליין ולקוקטיילים, ספלים יפהפיים עבור התה והקפה וכוסות קטנות עבור אספרסו. בנוסף לכך סכו"ם עבור מאכלים חלביים או עבור מאכלים בשריים במגוון גדלים ודגמים מרהיבים.

אקססוריז לאירועים

העיצוב של האירוע הוא חלק מהותי בנראות הכללית שלו, לכן אנו משכירים כמה אופציות של אקססוריז כמו חופות מרהיבות, פרחים יבשים דקורטיביים, חפצי נוי כמו אגרטלים או מתקנים עבור נרות ריחניים.

מערכות תאורה והגברה

מערכות ההגברה האיכותיות הן אלו שנותנות את הטון המוסיקלי וכך האורחים נהנים לשיר ולרקוד ברחבת הריקודים. מערכות התאורה מאירות את המקום בשלל גוונים ומוסיפות יופי קסום למקום. כל המכשור הוא בטיב מעולה ומאפשר שעות ארוכות של הנאה.

מערכות מיזוג וחימום

במסגרת השכרת ציוד לאירועים ולקייטרינג אפשר לשכור גם מזגנים ניידים או צ'ילרים לימים החמים. לחלופין עבור הימים הקרים אפשר לשכור פטריות שמפיצות חום לכל הסביבה הקרובה. שתי הדרכים מקלות מאד על האורחים הן בימים החמים והן בימים הקרים.

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, נויה השכרת ציוד לאירועים הוא המקום שיעניק לכם את כל המעטפת הנדרשת. השאירו כאן את פרטיכם ונהיה בקשר בקרוב.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

שירותים נלווים להשכרה:

השכרת מקררים

השכרת מקררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקררים עבור אירועים בכל אירוע הן בקיץ והן בחורף יש צורך במקררים כדי לאחסן

להזמנת השירות »

השכרת כספות

השכרת כספות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת כספות לאירועים חתונה, בת מצווה או ברית, הם אירועים משמחים שבהם רוב

להזמנת השירות »

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן