השכרת ציוד לאירועים במחירים מעולים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

כאשר מתכננים אירוע משפחתי או עסקי, הדבר כרוך בהוצאות כספיות רבות. חשוב לדעת מראש את אומדן העלויות, כדי להיערך לכך מבחינה תקציבית.

בדיקה של עלויות השכרת ציוד

לקראת האירוע כדאי לקבל המלצה על ספק איכותי של השכרת ציוד לאירועים במחירים ייחודיים ולתאם אתו את ההזמנה של הציוד. זה מתחיל בסיעור מוחות שבו מעבירים לנציגים של נויה השכרת ציוד לאירועים את מלוא הנתונים לגבי כמות האורחים שצפויים להגיע, כמה מהם מבוגרים וכמה בני נוער וילדים, מיקום האירוע וכל מידע רלוונטי נוסף.

בהתאם לכך מגבשים חשיבה לגבי כל הציוד שנחוץ לאירוע. המומחים של נויה השכרת ציוד לאירועים עוסקים בתחום זה כבר שנים רבות ולכן הם מעניקים ללקוחות את מלוא המעטפת, כך שלא ייחסר דבר. הם מכינים יחד את רשימת הציוד ומתאמים את המועד של הגעת הציוד לשטח. תמיד זה יהיה כמה שעות לפני תחילת החגיגה.

צוותי ההקמה של החברה, יקימו את כל הציוד שיגיע וכך הכול יהיה מוכן להפעלה לפני הגעתם של ראשוני האורחים.

התמונה להמחשה בלבד

ציוד לכל מסיבה

על פי רשימת הציוד, מקבל הלקוח הצעת מחיר לגבי העלויות והם מתאמים את אופן התשלום עבור השכרת ציוד לאירועים במחירים מפתיעים. היתרון המשמעותי של נויה השכרת ציוד לאירועים הוא שהמחסנים שלהם מלאים בהיצע נרחב ביותר של פריטים ולכן הם מוכנים לכל צורך ולכל תרחיש. גם אם יש שינוי וכמות האורחים גדלה באופן משמעותי, הנציגים יגדילו יחסית את כמות הציוד ותהיה התאמה מושלמת של הכמות המורחבת.

רשימה של מוצרים לאירוע

בין הפריטים שיגיעו במשלוח יש ארגזים ובהם כלי אוכל בגדלים שונים ובגוונים יפהפיים, קערות, קעריות, מגשים וסכו"ם המותאם לאוכל חלבי או לאוכל בשרי. בנוסף לכך יסופקו מקררים לאחסון מזון כמו פירות, קינוחים, סלטים, עוגות, בקבוקי שתייה, בקבוקי אלכוהול, בירות ועוד. באירועי קיץ מספקים גם מקפיא כדי לאחסן גלידות, ארטיקים, קוביות קרח, השכרת כספות ועוד.

שירות לאורחים

אם האירוע מתקיים בטבע או בחצר גדולה של בית פרטי, השכרת ציוד לאירועים במחירים טובים כוללת גם שירותים ניידים שיש בהם כמה תאי שירותים, כיורים, סבון ומוצרי נייר וזאת בהתאם לכמות המוזמנים. בנוסף לכך קרוואן שהוא מקלחת ניידת וכך האורחים יכולים להיכנס למקלחת באמצע האירוע ביום חם, להתקלח, להתרענן ולחזור לרחבת הריקודים. בימים החמים מספקים לשטח גם מצננים אשר יורידו את רמת הטמפרטורה לרווחתם של המשתתפים.

כשהאירוע מתואם לחורף, מותקנות פטריות חימום במקומות שונים וכך הטמפרטורה עולה. זה נושא מהותי כיוון שאם האורחים ירגישו שלא בנוח, הם עלולים לעזוב את המסיבה בשעה מוקדמת יחסית.

חופות לחתונות

לקראת החתונה בוחנים החתן והכלה את ההיצע של החופות ובוחרים מתוכן את הדגם שנראה להם היפה והמתאים ביותר עבורם. חופה מסורתית או לחלופין דגמים צבעוניים ואותנטיים שיעניקו אווירה נפלאה וחמימה לאירוע כולו.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת מצננים

השכרת מצננים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מצננים בגדלים שונים מצננים הם פתרון נפלא לימים החמים. לאור מזג האוויר

להזמנת השירות »

השכרת מקררים

השכרת מקררים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקררים עבור אירועים בכל אירוע הן בקיץ והן בחורף יש צורך במקררים כדי לאחסן

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן