יעילות מקסימלית למסיבה - השכרת מקררים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! כגון: סכו"ם חלבי מהודר ובעלויות נמוכות.

התמונה למחשה בלבד

בכל חגיגה יש צורך במקררים כדי לאחסן פריטי מזון ושתייה רבים. הפתרון הנוח ביותר לכך הוא באמצעות השכרת מקררים  איכותיים לזמן המסיבה. יש לדאוג מראש למקור חשמל עבור הפעלת המקררים.

תהליך של השכרת מקררים

קיימת חשיבות רבה להגעת המקררים בבוקר המסיבה למקום האירוע, כדי שאפשר יהיה לאחסן בהם את מוצרי המזון. המטרה היא שהם יהיו קרים עד מועד ההגשה. לכן מניחים בהם מהבוקר את בקבוקי השתייה הקלה והמוגזת, אלכוהול כמו וודקה, יין אדום, ין לבן, שמפניה ועוד.

בנוסף לכך מניחים בתוך המקרר פירות חתוכים אשר מונחים בתוך מגשים או בתוך קערות והם מוכנים להגשה. מדובר בקופסאות שהן סגורות, או לחלופין כלי הגשה נאים שמכסים אותם בניילון נצמד.

השכרת מקררים היא גם האופציה הנוחה ביותר עבור אחסון של הקינוחים שיחולקו לחוגגים לקראת סוף המסיבה. מניחים באופן מסודר את עוגת יום ההולדת, עוגת יום הנישואים או כל עוגה אחרת. כמו כן קינוחי כוסות יונחו זה לצד זה על מגש ארוך שתואם את מידותיו של המדף במקרר. כך אפשר לאחסן גם קופסאות של פחזניות, סופלה שוקולד אשר זקוקים לחימום קל טרם ההגשה וקינוחים כמו מוס או קינוחים בשילוב של פירות העונה.

הזמנה של מקרר לאירוע

באירועי קיץ האורחים נהנים לקבל ארטיקים, קרטיבים, או כדורי גלידה עם הקינוחים. לצורך כך אפשר לשכור מקפיא רוחבי ועמוק ולהניח בתוכו קרטונים של ארטיקים וקרטיבים בהיצע נרחב של סוגים וגם קופסאות של גלידה בשלל טעמים. המשתתפים ייהנו מהאופציות הרבות וימזגו בעזרת כף ייעודית לכך את כמות הגלידה שבה הם מעוניינים.

השכרת ציוד לאירועים

כאשר מתכננים אירוע, בוחנים כמה וכמה אפשרויות של פריטי ציוד. בהתייעצות עם אנשי מקצוע מבינים שאחד הנושאים החשובים ביותר הוא השכרת ציוד לאירועים. אם מדובר באירוע שמתקיים בבית או בגינה של בית, המקרר הביתי אינו מספיק גדול כדי לאחסן את המטעמים עבור המסיבה ולכן חייבים לשכור מקרר או שני מקררים וזאת בהתאם לכמות הפריטים שיהיה צורך לאחסן בהם.

אם מדובר באירוע שמתקיים בטבע, על אחת כמה וכמה שחייבים מקררים כדי להניח את כל המאכלים מראש. אם זה אירוע בשרי שיהיה בו בשר על הגריל, מאחסנים במקרר את כל הבשר עד למועד שבו הגריל חם והגריל מן מכין בזה אחר זה את הסוגים השונים של הבשרים. באירוע חלבי מניחים במקרר את כל המגשים האסתטיים עם הגבינות שנחתכו מראש, הירקות וסוגים נוספים של מטעמים.

הנראות של המקרר

כל מקרר הוא גבוה ויש בו כמה מדפים ברוחב סטנדרטי. אפשר להניח עליהם בנוחות רבים, כמה שורות של בקבוקים זה על גבי זה ומגשים של אוכל.

נוח מאד לבצע השכרת מקררים מהחברה שמספקת את כל הציוד לאירוע וכך המקררים מגיעים למקום המסיבה מבעוד מועד עם כל שאר הפריטים כמו כלי האוכל, השכרת סכו"ם לאירועים, השולחנות, הכיסאות ועוד.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »

השכרת מקפיאים

השכרת מקפיאים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מקפיאים בגדלים שונים לאירועים השכרת מקפיאים הם צורך חיוני באירועים רבים שמתקיימים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן