השכרת כסאות לאירועים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

בכל אירוע יש צורך באופציה של השכרת כסאות לאירועים לנוחותם של האורחים. צוות החשיבה של האירוע יציע ללקוחות כמה סוגים של כסאות, כדי למצוא מתוכם את הדגמים המתאימים ביותר.

כסאות לאירועים

במחסן של נויה השכרת ציוד לאירועים יש מבחר עצום של כיסאות ולכן הנציגים המיומנים מציעים ללקוחות פריטים שיהיו הפונקציונליים ביותר לסוג האירוע ולמיקומו. אם מדובר באירוע שיתקיים באולם אפשר לבחור כיסאות מעץ או מפלסטיק בעלי מושב נוח ומשענת רכה. זה מתאים מאד למוזמנים שיושבים פרקי זמן ארוכים סביב שולחן האוכל. הכיסאות הם מעוצבים ובעלי נראות מדהימה וקיימים בצבעים  שונים כמו גוונים שונים של עץ בכיסאות העשויים מחומר זה וכיסאות בגוונים שונים כמו לבן, ירקרק וצבעים אחרים בכיסאות הפלסטיק.

קיימת חשיבות לבצע השכרת כסאות לאירועים שהם יציבים ואיכותיים וכך הם יתאימו הן לקהל הצעיר והן לקהל של מבוגרים שיש בהם אנשים בעלי משקל גבוה.

השכרת כסאות לאירועים

כיסאות בר

בתחילת האירוע אפשר למצוא באירועים רבים זמן של מינגלינג ליד דוכני המזון של נויה השכרת ציוד לאירועים. המוזמנים נהנים להסתובב בין הדוכנים, לקחת מאכל זה או אחר ולאחר מכן להגיע אל השולחנות הגבוהים והקטנים ולשבת על כיסאות בר שהם נוחים מאד וכך לאכול בניחותא את המטעמים הנפלאים שהוכנו.

מערכות ישיבה אלטרנטיביות

אופציה נוספת עבור המשתתפים באירוע באולם או בשטח, היא הצבה של מערכות ישיבה אלטרנטיביות. המערכות הללו כוללות ספות רכות ונוחות, כורסאות ייחודיות, מחצלות, פופים צבעוניים ועוד. לצידם יפוזרו כמות גדולה של כיסאות וכך כל אחד מהאורחים יחליט מהי האפשרות הנוחה ביותר עבורו.

המיקום של הכיסאות

הכיסאות יסודרו בדרך כלל סביב השולחנות העגולים או המלבניים תוך שמירת מרחק ביניהם. המטרה היא שלא תהיה צפיפות וכך כל אורח יוכל להיכנס בנוחות מקסימלית למקומו. מעבר לכך גם יוצרים מרווח בין השולחנות וכך הכיסאות אינם מפריעים לנעבר של המוזמנים מנקודה לנקודה ברחבי האולם.

בחירה של כיסאות לשטח

השכרת כסאות לאירועים שמתקיימים בשטח מצריכה חשיבה מיוחדת כיוון שמדובר במקומות שהם לא יציבים כמו חול בשפת הים ושטחים שאינם ישרים לחלוטין בקרחת היער או בשמורת טבע. זו הסיבה שהמארגנים בוחרים שטח ישר ככל האפשר ודואגים לכיסאות מאסיביים.

יש אפשרות לבחור כיסאות אשר בנויים מיחידה אחת של מושב ומשענת בעיצוב מרשים, או לחלופין כיסאות הבנויים משני חלקים של מושב ומשענת. במקרים רבים על המושב יש כרית איכותית ולכן הישיבה הארוכה היא נוחה ביותר.

לוגיסטיקה ביום האירוע

את הפריטים הספציפיים מזמינים פרק זמן ניכר לפני יום האירוע. לכן העובדים של נויה השכרת ציוד לאירועים משריינים את כל הכמות הנדרשת. אם מדובר בכיסאות מתקפלים הם נארזים בתוך מתקנים או מארזים ייעודיים. אם מדובר בכיסאות רגילים מניחים אותם אחד ישר ואחד הפוך וכך מעלים על המשאית את כל הכמות שהוזמנה.

חוגגים אירוע משפחתי או עסקי? דברו אתנו ונשמח לעזור.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

דף תודה

תודה רבה על פנייתך! נציגנו יחזרו אליך בתוך מס' שעות במידה ופנית בכניסת השבת או החג נחזור אליך למחרת. תודה רבה על ההבנה

להזמנת השירות »

השכרת במות

השכרת במות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת במות בכמה גדלים ולכל מטרה אנו מספקים לאירועים, סוגים שונים של במות

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן