האופציה המומלצת עבור השכרת ציוד לאירועים קטנים

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים קטנים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם! החל מאוהלים ועד מפות שולחן. בעלויות נמוכות.

מי שמעוניין לארח חברים ובני משפחה לאירוע קטן, זקוק לציוד, כלי אוכל ופריטים רבים נוספים. האפשרות המועדפת היא לשכור את כל הציוד מחברת קייטרינג כיוון שיש ברשותה את כל הציוד שיש בו צורך עבור מסיבה מוצלחת.

תכנון אירוע קטן

חשיבה על אירוע מתחילה בכך שרוצים שהמשתתפים ייהנו מהחגיגה מתחילתה ועד סופה. בשלב הראשון חושבים מה יהיה התוכן של האירוע, כמו לדוגמה מסיבת יום הולדת 50 עבור כחמישים משתתפים שתכלול גם סדנת קוקטיילים להנאתם של המוזמנים.

כעת מתכננים את סוגי המזון שיוגשו לאורחים בהתאם לגילם, לשעת האירוע ולאופיו. קייטרינג בשרי על האש או אולי קייטרינג חלבי. ההחלטה היא אינדיבידואלית ומתקבלת לאחר שיקולים רבים לכאן ולכאן.

ציוד על פי המזון במסיבה

על פי סוגי המזון שיוגשו במסיבה, אפשר להכין את רשימת השכרת ציוד לאירועים קטנים. אם בכניסה לאירוע יהיו מתאבנים שונים, יוזמנו כמה דוכני מזון על פי המגוון של סוגי המטעמים המתוכננים. אם לאחר מכן המוזמנים אמורים לשבת סביב שולחנות, יוזמנו שולחנות מלבניים או עגולים על פי מה שמתאים לשטח, כיסאות יפהפיים ויציבים, מפות ומפיות בגוונים המתאימים ביותר.

אם מדובר בארוחה בשרית, יוזמן סכו"ם בשרי אשר כולל סכינים משוננים המתאימים לחיתוך בשר ואם המיקוד הוא בארוחה חלבית, יוזמנו סטים של סכו"ם חלבי עם ידית מעניינת או טקסטורה מסקרנת. מזמינים סטים על פי כמות המוזמנים ומוסיפים כמות קטנה נוספת כרזרבה.

כמו כן יוזמנו מגשים מעוצבים להנחת המאכלים בדוכני האוכל ובמידת הצורך גם מגשים גדולים ומיוחדים ששומרים לאורך זמן על החום שלהם, כך שהטעם של המעדנים יהיה נפלא. יוזמנו כלי אוכל בהתאם למנות שיוגשו, צלחות קטנות עבור דוכני המזון, צלחות בגדלים שונים עבור הארוחה המרכזית וצלחות קטנות לקינוחים. גם באפשרות זו מזמינים תמיד כמות נוספת של כלי אוכל, אם יצטרפו אורחים נוספים למסיבה.

חורף או קיץ

בהתאם לעונת השנה, יש צורך בציוד ייעודי כדי להגן על האורחים מפני השמש הקור והגשם. יש אפשרות של השכרת ציוד לאירועים קטנים שכולל שמשיות, מאווררים ומצננים שאפשר לפזר בכל מתחם המסיבה. המצננים מחדירים אוויר קר למקומות שהם סגורים וכך הטמפרטורה יורדת באופן משמעותי. המאווררים מסחררים את האוויר והשמשיות עוצרות את קרני השמש מלחדור פנימה.

בחורף אפשר להשכיר פטריות עגולות אשר פולטות חום בכל ההיקף שלהן וכך כל מי שיושב קרוב לפטריות נהנה משפע של גלים של חום שמעלים את רמת הטמפרטורה במרחב וכך הרבה יותר נעים להיות בחגיגה.

ישיבה בסטייל באירוע

בכל אירוע ובמיוחד אם מדובר באירוע לצעירים, אפשר לבצע השכרת ציוד לאירועים קטנים שכוללים ישיבה אלטרנטיבית, ספות נמוכות, שולחנות קטנים, פופים, כריות, מחצלות ועוד. כל התפאורה הזו יוצרת אווירה חמימה וביתית.

אם האירוע מתוכנן לקרות בטבע, מוסיפים גם קרוואן לשירותים בהתאם לכמות המוזמנים.

אולי יעניין אותך השכרת ציוד לאירועים בתל אביב

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת גנרטורים

השכרת גנרטורים להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת גנרטורים לכל אירוע ובכל מקום באירועים רבים ובעיקר באלו שנערכים בטבע יש צורך בהשכרה

להזמנת השירות »

השכרת במות

השכרת במות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת במות בכמה גדלים ולכל מטרה אנו מספקים לאירועים, סוגים שונים של במות

להזמנת השירות »

השכרת כיסאות

השכרת כסאות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שלל אפשרויות של השכרת כיסאות בכל אירוע יש כיסאות שמפוזרים במקומות שונים ברחבי

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן