היתרון של מקלחות ניידות

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

בשנים האחרונות יש חידושים רבים בתחום תכנון האירועים הן באולמות והן בשטח. אחת האופציות החדשניות והמוצלחות היא השכרה של מקלחות ניידות.

היתרון של מקלחות ניידות

מקלחות ניידות מתאימות מאד לאירועים קיציים שמתרחשים במקומות שונים בטבע, כמו ביער, בחוף הים או בכל מקום אחר. הרעיון שעומד מאחורי אופציה זו היא העובדה שבאקלים הים תיכוני האורחים סובלים מאד מהחום ומהלחות בימים החמים ולכן הפתרון הוא מקלחת ניידת מרעננת.

באירועי טבע רבים מציבים בשטח קרוואן של מקלחות ניידות. מדובר במבנה מסודר שיש בו כמה תאים של מקלחות. בנוסף לכך יש בכל אחד מהתאים סבון, שמפו, מגבות וכל ציוד אחר שיש בו צורך. כל אחד מהאורחים שמעוניין בכך, נכנס להתקלח, מתנגב כראוי, מתלבש ויוצא שוב למסיבה. המקלחת הזו מעניקה לכל מוזמן רעננות והוא מרגיש עם אנרגיה נהדרת וכוחות מחודשים.

לאחר המקלחת כולם חוזרים לרחבת הריקודים, ההנאה שלהם היא מושלמת כיוון שהם לא מזיעים, עד הפעם הבאה שהם יזיעו.

מקלחות

בחירה של קרוואן מקלחות ניידות

הנציגים המיומנים של נויה השכרת ציוד לאירועים מודעים להצלחה הגדולה של קרוואן מקלחות ניידות ולכן הם ממליצים עליו לכל הלקוחות שאמורים לקיים אירועי קיץ, ההנאה של המשתתפים תהיה יוצאת דופן כיוון שהם ירגישו הרבה יותר בנוח, לא יזיעו לאורך כל האירוע והתחושה שלהם תהיה הרבה יותר נעימה.

השכרת שירותים ניידים

אופציה זו היא בנוסף לאפשרות של  השכרת שירותים ניידים. מדובר במבנה מסודר שיש בו כמה תאי שירותים, כיורים וכל הפריטים הנלווים כמו נייר טואלט, סבון ונייר לניגוב ידיים. קיימים מבנים מסוג זה בכמה גדלים ובהתאם לכמות האורחים שצפויים להגיע למסיבה בוחרים אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים את הדגם המתאים ביותר.

שני הקרונות הללו מוצבים בדרך כלל באחת הפינות של השטח, וכך הם לא יפריעו להתנהלות השוטפת ומצד שני שיהיו במרחק של הליכה קצרה עבור כל המוזמנים.

בחירה של ציוד לאירוע בטבע

חגיגה שמתוכננת בטבע מצריכה היערכות מיוחדת. מלבד מקלחות ניידות ושירותים ניידים, אנשי נויה השכרת ציוד לאירועים עוברים עם המארחים על רשימת הציוד הרלוונטית כדי לבחור מתוכה את הפריטים שיש להעביר לשטח בכמויות שונות על פי היקפו של האירוע.

בוחרים שולחנות עגולים או מלבניים שהם יציבים במיוחד ומסוגלים לעמוד כיאות גם בשטח שהוא לא מפולס במאה אחוז, כיסאות עץ או פלסטיק איכותיים ואיתנים כדי שהאורחים ייהנו מישיבה נוחה גם בשטח שאינו מישורי לחלוטין. כמו כן מפות צבעוניות בגוון האהוב על המארחים ומפיות תואמות. קשת הצבעים היא רחבה מאד כך שאפשר לבחור שילוב של כל הגוונים הרצויים.

אחסון של המזון לאירוע

לכל מסיבה מחוץ לבית יש לדאוג למקרר או לכמה מקררים וזאת כדי לאחסן את כל פריטי המזון כמו סלטים, פירות, מאכלים שונים, קינוחים ועוד. כך גם מקפיאים עבור אחסון של גלידות, ארטיקים, קינוחי כוסות, פירות קפואים, קוביות קרח ועוד.

לצורך הפעלת מוצרי החשמל מעבירים לשטח גם גנרטור או לחלופין כמה גנרטורים. דואגים לחיבור בטיחותי וכך אפשר ליהנות מאירוע נפלא שיש בו את כל המוצרים הנדרשים לנוחות מקסימלית של האורחים ושל המארחים.

אירועי קיץ בשטח

באירועי קיץ יש לבצע הכנות ייעודיות לאור החום הרב בטבע. בשלב ראשון מפזרים כמה שמשיות רחבות כדי ליצור שטחים רחבים ככל האפשר שיש בהם צל. בנוסף לכך מאווררים גדולים שמעניקים משבי רוח וגם מצננים גדולים שיורידו את רמת הטמפרטורה בבית.

יש לכם חשיבה לתאם אירוע משפחתי או עסקי? הגעתם למקום הנכון. דברו אתנו ונשמח לסייע לכם בחשיבה משותפת כדי לנהל אירוע מוצלח.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

השכרת שולחנות

השכרת שולחנות הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת שולחנות במגוון גדלים לאירועים אצל נויה השכרת ציוד לאירועים אפשר לשכור סוגים

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן