אוהלי טיפי להשכרה

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

בחברת נויה השכרת ציוד לאירועים תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם לאירוע מושלם!

אוהל טיפי הוא אוהל בצורת חרוט עשוי מעור ביזון. סוג כזה של אוהל הכינו בעבר האינדיאנים באמריקה הצפונית. בניית אוהל זה מתבצעת כאשר משעינים שלושה מוטות של עץ ארוכים ויוצרים ארבעון. לאחר מכן משעינים שלושה מוטות קטנים יותר על שלושת הראשים ליצירת החרוט ואותו עוטפים ביריעות עור או בד. אוהל טיפי מיועד לאירועים וחגיגות בבית כמו מסיבת פיג'מות ואוהלי טיפי נפוצים גם בפסטיבלים השונים.

 

אוהלי טיפי להשכרה עבור אירועים קטנים

הקונספט לשימוש באוהלי טיפי להשכרה אהוב במיוחד עבור ילדים וילדות והוא המיקום האידאלי עבור מסיבת פיג'מות הנערכות באחד הבתים של הילדים. מסיבת פיג'מות בתוך אוהל טיפי מאפשרת לילדים להיות במקום מוגן בלילה כמעט כמו בטבע. הדבר מעניק למפגש הלילי של הילדים נופך וחוויה מיוחדת עבור כל הילדים.

 

אפשר לחגוג גם ימי הולדת לילדים הקטנים באוהל טיפי, דבר זה עשוי להשרות אווירה מיוחדת ביום ההולדת כיוון שהילדים נהנים מסגנון ייחודי של מסיבה. ניתן להשכיר אוהל טיפי כהפתעה עבור הילדים ולפנק אותם בחג או בסוף שבוע מיוחד.

התמונה להמחשה בלבד

אוהלי טיפי בטיב מעולה

לנויה השכרת ציוד לאירועים יש מגוון של אוהל טיפי להשכרה לכל מטרה. אוהל טיפי אינדיאני לילדים הקיים בגדלים שונים מתקפל בקלות, עשוי מבד נושם ומעוצב עם חלון אוהל שישמש מקום כיפי לילדים השוהים בו ואפשר לקשט אותו במגוון אביזרים לקישוט.

 

אוהלי טיפי להשכרה הם אוהלים אינדיאנים גדולים ואיכותיים העשויים מ 100% כותנה עבה וכוללים שטיח, ווילון וגם כריות. יש בכל אחד מהם חלון אשר נפתח לשני הצדדים ואת הפתח אפשר לקשור בעזרת שרוכים. האוהל מותאם לשהייה של כמה ילדים המעוניינים לשחק או לנוח בו.

 

ילדים משחקים באוהלים

מידות האוהל הן 120*120 ס"מ וגובהו 130 ס"מ. אוהל טיפי מעץ מתאים להנחת מזרן קמפינג לילד וכך הוא חש שהוא נמצא בטבע ולא בתוך הבית. זו הזדמנות נהדרת עבור הילדים לשחק את משחקי הדמיון האהובים עליהם וליהנות מהאופציה יוצאת הדופן.

 

אוהל טיפי גדול ומרשים, מתאים לכל מסיבה חגיגה או משחק ולכן זהו אוהל אידיאלי למסיבות קיץ הנערכות בחוץ. לנויה השכרת ציוד לאירועים יש מגוון גדול של אוהלי טיפי להשכרה. אפשר לבצע עסקת חבילה שכוללת כמה אוהלי טיפי להשכרה עבור מסיבת פיג'מות לילדים עד גיל 12 שנים שמתאימים לשינה זוגית. חבילת אוהלי טיפי כוללת כמה אוהלים מאובזרים עם מחצלת, תחתית לכל אוהל שעשויה מבד פליז. נעים ומבודד. אפשר להוסיף אפקטים שונים לשביעות רצונם של כל המשתתפים במסיבה.

 

גימיקים בכל מסיבה

הרצון של כל מי שמתכנן מסיבה הוא להיות יוצא דופן ולחשוב על אפקטים מיוחדים. אוהלי טיפי להשכרה הם התשובה לכך ולכן כל הילדים שמגיעים למסיבה ויש להם אפשרות לשחק או לישון באוהלים האלו, מוקסמים מהם ונהנים מאד לאורך כל האירוע המשמח.

 

אם זה בדיוק מה שחיפשתם, נשמח לסייע לכם להפוך את החלום למציאות. דברו אתנו ותוכלו לקבל כמה אפשרויות של אוהלי טיפי להשכרה. הצוותים של נויה השכרת ציוד לאירועים ישנעו את כל האוהלים לכתובת שלכם ולאחר האירוע הם יאספו אותם בתיאום מראש. הכי חשוב שכל הילדים ייהנו מאירוע קסום וחד פעמי.

כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם?

אולי הכתבות האלה יעניינו אותך?

שמשיות להשכרה

שמשיות להשכרה הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: שמשיות להשכרה לאירועים ובסמוך לבריכת השחייה בקיץ מקיימים אירועים במקומות שונים וגם ליד

להזמנת השירות »

השכרת מצננים

השכרת מצננים הקודם הבא להזמנות חייגו עכשיו 077-8038090 או מלאו פרטים: השכרת מצננים בגדלים שונים מצננים הם פתרון נפלא לימים החמים. לאור מזג האוויר

להזמנת השירות »
לקבלת הצעת מחיר לחצו כאן